Hjælp til gæstebog
Fra : Robert

Dato : 16-01-01 15:05

Hvorfor virker min gæstebog ikke.

Når jeg sender et indlæg kan jeg ikke se det efterfølgende. Laver jeg et nyt
uopload af gæstebogs-siden kan jeg se samtlige indlæg (ligger i
gaestelog.htm) - skriver jeg herefter et nyt indlæg kan det ikke ses
imidlertid ikke ses.
Hvad er der galt - er det fejl ved upload ?

Robert.

Se evt. gæstebog på:
http://www.bornesko.dk/rop/gaestebog/gaestebog.htm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-01-01 16:41

Den er sikkert så stor at serveren er for lang tid om at behandle
opdateringer.

Fra : Robert Nors Pedersen

Dato : 16-01-01 17:49

Filen "guestlog.htm" hvor indlægene arkiveres opdateres med det samme - men,
include delen i "gæstebogen" bliver ikke opdateret. - gaestlog.htm er p.t.
max 100 tegn stor.
se evt. http://www.bornesko.dk/rop/gaestebog/gaestelog.htm
Robert

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-01-01 02:07

Genskab gæstebogen.

On Tue, 16 Jan 2001 16:48:46 GMT, "Robert Nors Pedersen"