bedste sms-site
Fra : Wireless Solutions

Dato : 13-03-01 14:16

man skal sgu lede langt efter en god sms-site

og det lykkedes endelig : www.mtnsms.com

der får man en afsendelsesrapport...

Fra : *nico*

Dato : 13-03-01 14:07

www.besked.dk
får man da også en fin lille rapport *S*

Nicolai !

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 17:05

*nico* skrev:

>På www.besked.dk
>får man da også en fin lille rapport *S*

På sms.fergusons.dk kan man sende beskeder med 131 tegn, og du får
også rapport. På besked.dk er de kun op til 120 tegn.
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : --==JKA==--

Dato : 13-03-01 15:20

"Wireless Solutions" <2076248m001@stofanet.dk> wrote in message
> man skal sgu lede langt efter en god sms-site
>
> og det lykkedes endelig : www.mtnsms.com
>
> der får man en afsendelsesrapport...

Hmmm .. Wireless Solutions .. sms .. = spam .. ?

Fra : Tine Andersen

Dato : 13-03-01 15:21

Det er en skod side, det er ikke direkte sms !!!!!

Tine !

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-03-01 17:05

Tine Andersen skrev:

>Det er en skod side, det er ikke direkte sms !

Tjo, du kan nu se i din outbox om beskederne er nået frem, men
mærkeligt at man ikke kan vælge at få at vide med det samme om den når
frem.

Fra : John R. Jensen

Dato : 13-03-01 16:42

Der flere ting galt med den site.

1. Er formentlig reklame "SMS-spam" finanseret.

2. Site'et er meget langsom at bruge (loade).(nej, det er ikke min
forbindelse, 1 Mb)

3. Man skal oprettets som bruger med e-mail adresse (hvad skal de bruge det
til...)

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 13-03-01 16:59

"John R. Jensen" <xylo313@hotmail.com> wrote in message
> Der flere ting galt med den site.
>
> 2. Site'et er meget langsom at bruge (loade).(nej, det er ikke min
> forbindelse, 1 Mb)

Her på min 100 Mb-forbindelse tager det 10 sek. at få hele siden ned!

> 3. Man skal oprettets som bruger med e-mail adresse (hvad skal de bruge
det
> til...)

De vil SPAMME dig ind i den fjerde dimmention.

Fra : John R. Jensen

Dato : 13-03-01 17:03

> Her på min 100 Mb-forbindelse tager det 10 sek. at få hele siden ned!

Det er også alt for lang tid...

> De vil SPAMME dig ind i den fjerde dimmention.

Så er dt jo en god grund til IKKE at anvende den...