batteri til r380s
Fra : Sune Jakobsen

Dato : 13-03-01 13:18

Er der nogen i denne gruppe der ved om det kan lade sig gøre at købe et
tyndere batteri, evt. uoriginalt, til en ericsson r380s. Batteriet må ikke
rage ud over bagsiden på telefonen. Jeg er ligeglad om det går ud over
standbytiden og om der ikke er plads til pennen, jeg vil bare gerne have et
tyndere batteri...

Sune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 17:01

"Sune Jakobsen" <sune.jakobsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i denne gruppe der ved om det kan lade sig gøre at købe et
> tyndere batteri, evt. uoriginalt, til en ericsson r380s. Batteriet må ikke
> rage ud over bagsiden på telefonen.

Hvad med det til R320? (spørger han uden at vide noget om det)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855