Billderne vises ikke
Fra : Majbritt Andersen

Dato : 16-01-01 10:51

Jeg har et problem, for efter at have oploaded min hjemmeside kan både
tæller, billeder og links ikke ses. Den er lavet i Frontpage Express. Så
spørgesmålet er hvad gør jeg forkert?

Hilsen Majbritt

www.vimsen.subnet.dk

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 16-01-01 12:15

Majbritt Andersen <poo205pc16@und.svendts.dk> wrote in message
> Jeg har et problem, for efter at have oploaded min hjemmeside kan både
> tæller, billeder og links ikke ses. Den er lavet i Frontpage Express. Så
> [...]

Hej Majbritt.
Det ser ud som du har glemt at genuploade dine billeder. Det er derfor der
er et kryds der hvor de skulle have været. Prøv at loade alle billeder,
tæller
og links igen, så burde det være i orden.

Det er et godt emne at skrive om, men du bør gå din stavning godt igennem.
Der er virkelig mange stavefejl. Brug eventuelt stavekontrollen i FrontPage.

Ann Mette Heindorff
amhstamps@adr.dk
http://stamptravel.dht.dk (webhotel)
http://w1.1429.telia.com/~u142900356 (direct)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-01 20:19

Tue, 16 Jan 2001 12:14:51 +0100, skrev "Ann Mette Heindorff"
<amsh@private.dk>:

> [...]
>tæller
>og links igen, så burde det være i orden.

Der er også et enkelt billede på forsiden, der aldrig vil blive vist,
fordi stien viser til din harddisk.
src="file:///C:/Programmer/Microsoft%20Office/Clipart/Pub60Cor/Ag00037_.gif"
width="114" height="150">, her har du glemt at gemme det i FP først.

Under hvorfor, har du hentet et billede fra en diskette og også glemt
at gemme det først i FP
src="file:///A:/stuffshare.gif"

Så hele siden trænger til et eftersyn, for der måske flere af samme
fejl.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Majbritt Andersen

Dato : 17-01-01 08:37

> [...]
> http://smedeparken.mobilixnet.dk
> med hjælp og tips til din hjemmeside -
> Sidst opdateret 21.12.2000 og er kun i sin spæde start.

Hej
Nu har jeg fået forsiden til, at virke men den anden side kan jeg ikke. Og
jeg har gemt det hele i den mappe hvor mine websider lægger, så jeg ved
snart ikke hvad jeg skal gøre. Det er kun den anden side jeg laver, så jeg
ikke så rutineret i hjemmesider.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-01-01 23:04

Majbritt Andersen <poo205pc16@und.svendts.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:943hss$pum$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> snart ikke hvad jeg skal gøre. Det er kun den anden side jeg laver, så jeg

Hej Majbritt

På din side 1 ligger din gif i roden (altså ikke i nogen undermappe) - men
på en af de andre sider, hvor giffen heller ikke bliver vist, har du lagt
det i en mappe, som hedder Billeder - er du sikker på, at du har husket at
uploade gif-filen i den mappe, som hedder Billeder? - De skal ligge nøjagtig
samme sted, ellers kommer "det røde kryds"...

Mvh. Camilla