Skærme
Fijala 3554
Hvilke farver slider mest?
Fra : Palle Jensen

Dato : 11-03-03 22:40

Kan godt være det er et hjernedødt spørgsmål, men sad lige og
filosoferede til min TFT skærm.

Er der egentlig nogle farver der slider mere på en skærm (TFT) end
andre? Slider det f.eks. mere at have en skrigende gul baggrundsfarve
på sit skrivebord end en helt sort?

Er spørgsmålet forstået, eller vil I bruge en livline?

--
Palle Jensen

Fra : Kuruderu

Dato : 11-03-03 23:16

Jeg mener at have læst at Sort er bedst at bruge som baggrund både på CRT og
TFT skærme

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill