Nu har vi besluttet...
Fra : Louise Viborg

Dato : 11-03-03 08:29

   ....hvilken hund vi vil have
Jeg har jo haft Golden Retriver før og er meget glad for denne race,
og Jakob er meget glad for labrador, så en Golden/labrador bl. vil
lige være noget for os

Jeg fik en lang snak med vores dyrlæge igår, det var meget rart

Så nu læser vi bøger, skal til at købe ind til vores lille ny, snakke
kattene til for nuft *G* .....og finde vores nye lille guldklump

Venligst, Louise

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk
Killinger ventes i uge 15!!!

Fra : René Kofoed

Dato : 11-03-03 12:30

Hej Louise.
Tillykke med den lille ny, når den kommer.
MVH Susanne.

Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 11-03-03 13:03

Hejsa Louise

Kan jo kun varmt anbefale sådan en blanding, har jo selv en af slagsen
som bare er skøn.

MVH
Gitte
http://www.sacala.dk/Maxforside.htm

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 12-03-03 12:07

Må jeg lige gøre reklame for min små guld klumper

tjek : http://www.abou.dk/hvalp.html

Ibizans & 75% Berner Sennen Hvalpe kryds klar til salg tirsdag i uge 15
Hilsen Kai

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-03-03 17:58

Hej Kai!
De ser vildt dejlige ud, men det er desværre ikke den rigtige race

Venlig hilsen, Louise

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 13-03-03 16:30

Men hvis du bare smdier linket vider til nogle der keder nogle som engang
har kendt nogle ....... så hjælpe du meget

--
Hilsen Kai
Ibizans & 75% Berner Sennen Hvalpe krys klar til salg tirsdag i uge 15