Dogue de bordeaux
Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 10-03-03 23:50

Hej i gruppen
Jeg har lovet en bekent at undersøge om der er nogle Dogue de bordeaux
hvalpe til salg. kan nogen her i gruppen hjælpe med oplysninger evt.
adresser det gør ikke noget om det er i nord Tyskland, Norge eller Sveriege
men selvfølgelig helst i Danmark. Hunden skal ikke bruges til avl eller
udstilling.
jbyrskov@email.dk

John-Erik Byrskov

Fra : Jo-Ann Nielsen

Dato : 11-03-03 00:00

Hej John-Erik !

Var lige inde på Dansk Dogger Klub's hjemmeside (
http://www.doggerklubben.dk ) og fandt navn og adresse på hvalpeanvisseren
for ovennævnte race:

Hvalpeanviser:
Dogue de Bordeaux
Lone Wenzin Lentge
Skeevej 60
4370 Store Merløse
Tlf: 57 60 09 90
Email: wenzin-lentge@tdcadsl.dk

Mvh

Jo-Ann

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 11-03-03 11:43

Pas meget på at den ikke har HD det er der vist mange af dem der har,
jeg kendte en der har en , og hendes havde det ikke særlig godt
allerede fra den var 9-10mdr begyndte den at have problemer med det ,
og det var det samme for alle hundene i det kuld, ovre fra jylland et
sted jeg ikke lige kan huske. Men hvis jeg skulle have sådan en ville
jeg se billeder af forældrenes hofter inden jeg lagde en krone, men
held og lykke.