Skærme
Fijala 3554
Ny mus
Fra : Sune Hansen

Dato : 10-03-03 23:21

Jeg overvejer at anskaffe mig en ny mus, og som det ser ud nu står valget
mellem: Logitech MX300 Optical Mouse og MS IntelliMouse Explorer 3.0.
Er MS Intelli. overlegen med den ekstra knap og den lidt højere resolution?
Hvad med pasformen? Er interesseret i lidt erfaringer med dem begge...

På forhånd tak
Sune

Fra : Sune Hansen

Dato : 10-03-03 23:23

On Mon, 10 Mar 2003 23:20:53 +0100, Sune Hansen wrote:

> [...]
> Hvad med pasformen? Er interesseret i lidt erfaringer med dem begge...

DOOOOHHH sorry forkert gruppe !!!!