gravhunde i Hobro-området
Fra : skingur

Dato : 10-03-03 19:14

hej gruppe
...Nu vælter det jo desværre ikke ind med gravhunde i "gruppens hunde"
men jeg vover pelsen og spørger, om der skulle findes andre
gravhunde-afhængige end mig på disse kanter? Min er godtnok både lille
og langhåret, men jeg ville gerne prøve ham i grav alligevel...det er jo
store, modige hunde, der bare er pakket anderledes ind! Så hvis du bor
på disse kanter, kunne vi måske lave noget fælles grav-/ anden træning?
Jeg bor v. McDonalds før Ålborg!!!
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 12-03-03 11:20

Hedder det ikke Haverslev?

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 11:37

"Kim Vestergaard Hornbech" skrev d. 12-03-03 11:20 dette indlæg :
> Hedder det ikke Haverslev?
>
> /Kim

Jo, men det er der sgu ingen der ved hvor ligger! Til gengæld kender
alle McD!!!!!
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 11:48

Hej Christina

Det var ikke for at kritisere dine geografiske angivelser - blot fordi
jeg har trådt mine barnesko et stenkast derfra!

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 12:00

"Kim Vestergaard Hornbech" skrev d. 17-03-03 11:48 dette indlæg :

> [...]
>
> /Kim
>

> hej Kim...ork, du må gerne kritisere min geografiske angivelser, da de
sjældent er korrekte! jeg er også høre/venstre blind og skal altid tænke
mig om, hvis jeg skal til Vejle...blir ved med at tro, det ligger på
fyn!!!!!
Hvor præcist har du trådt dine barnesko?
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 12:11

Hej Christina

Forsøgte at skrive til dig privat for ikke at kede resten af gruppen, men
fik en såkaldt postdæmon tilbage.

Jeg har trådt mine små barnesko i Grynderup!

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 12:19

"Kim Vestergaard Hornbech" skrev d. 17-03-03 12:11 dette indlæg :

> [...]
>
> /Kim
>

> ja...jeg er inde via kandu og fatter ikke rigtigt det der med at få
oprettet en nyhedsserver i mit mail-program (har get2net)
trøst dig med, at ingen gider læse om gravhunde i Hobro!!
Ovenikøbet ved jeg ikke engang hvor grynderup ligger (pinligt!)
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 12:37

Så Nørager da?

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 12:49

"Kim Vestergaard Hornbech" skrev d. 17-03-03 12:37 dette indlæg :

> Så Nørager da?

jeps...min svigerfar bor i Nørager!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 12:55

...... og i Nørager skal man så til venstre og halvvejs til Rørbæk.
Men du er ikke indfødt i Haverslev formoder jeg?!?

Håber ikke der er andre der læser dette; de må kede sig halvt ihjel så!

/Kim

Fra : Line

Dato : 17-03-03 13:06

"Kim Vestergaard Hornbech" wrote:
[snip]
> Håber ikke der er andre der læser dette; de må kede sig halvt ihjel så!
>
> /Kim

Næææh, jeg lever da stadig!

lINE

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 13:17

Det er jeg glad for at høre, Line. Jeg ville så nødigt have dit liv på
samvittigheden

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 13:20

"Line" skrev d. 17-03-03 13:06 dette indlæg :

> Næææh, jeg lever da stadig!
>
> lINE
>
> Hej Line...det var da heldigt!

Og hej Kim...nej, jeg er født i århus men er foreløbig endt her i det
nordjyske...Hvor har du gået i skole ? Minsvigerfar har været lærer
heroppe i en menneskealder!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 17-03-03 13:29

Hej Christina

Ok, det er jo spændende. Jeg har gået på Sortebakkeskolen i Nørager - er
det mon der han er lærer?

Har du en e-postadresse? Kan du se min?

/Kim

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 13:50

"Kim Vestergaard Hornbech" skrev d. 17-03-03 13:29 dette indlæg :
> Hej Christina
>
> Ok, det er jo spændende. Jeg har gået på Sortebakkeskolen i Nørager -
> [...]
christina-schmidt@get2net.dk

og ja, han er på sortebakkeskolen, hedder Niels og har mat/fys....

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-03-03 13:50

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Og hej Kim...nej, jeg er født i århus men er foreløbig endt her i det
> nordjyske...Hvor har du gået i skole ? Minsvigerfar har været lærer
> heroppe i en menneskealder!

> http://www.kandu.dk/

Nu er det lige før jeg kan finde dig
Konen er opvokset i Torsted, så vi er rimeligt godt kendt i området med
Rådne Big Mac's og store Coli'er

M.V.H.....Benny..

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 13:59

hov...det skulle være en underskår istf bindestreg...

http://www.kandu.dk/