Guppy unger
Fra : Tina Koch

Dato : 13-03-01 11:56

Hej

Er der nogen der kan et godt trick til hvordan man kan se hvornår det er ved
at være føde tid for en guppy. Jeg har lige købt en der er gravid men aner
ikke hvor langt der er igen.....

Tina

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 13-03-01 14:14

> [...]
ved
> at være føde tid for en guppy. Jeg har lige købt en der er gravid men aner

Tja
Jeg tror det svinger, alt efter race og sådan!
Da jeg havde Guppy'er var de ca. 1-2-3 uger om det!
Det svingede enormt meget, og det hændte (dog sjældent) at de døde af
fødslen :-/
Guppyer "boller som kaniner" (og det passer), så de får meget tit unger,
under næsten alle forhold!

Så du bliver snart mor
Held og lykke =)

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-03-01 17:18

[>Guppyer "boller som kaniner" (og det passer), så de får meget tit unger,
>under næsten alle forhold!

Jeg ved ikke, hvor tit de gør det ;.) - men for at fuldende det, så kan de
få op til 10 kuld unger på EN parring med cirka 3 ugers mellemrum !

Der har været flere indlæg i nyere tid om guppy'ers yngel - kig evt. lidt
baglæns for at læse mere om det !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : KimPet

Dato : 13-03-01 22:37

yeps - øget temp giver hurtigere unger...