Afløsere på vej - Nokia Ericsson
Fra : Henrik Vest

Dato : 13-03-01 11:43

Hej
er der nogen der ved om der er afløsere på vej (inden sommer) for Nokia's
6210 og Ericsson's R310 ??

Jeg har bemærket at Tele DK eller TDC eller VIC (eller hvad de nu måtte
kalde sig i denne uge) i øjeblikket kører tilbud på dem ...

mvh
Henrik

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 13-03-01 11:48

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> er der nogen der ved om der er afløsere på vej (inden sommer) for Nokia's
> 6210 og Ericsson's R310 ??

På clubnokia har de et tilbud om at du kan komme til en messe hvor de viser
alle de nye modeller!

> mvh
> Henrik

Hilsen Boris Mathiasen

Fra : N/A

Dato : 13-03-01 19:18

Fra : Hans Pedersen

Dato : 13-03-01 19:18

On Tue, 13 Mar 2001 12:59:15 +0100, "Brian Dixen (Mobil)"
<Brian@mobil.nu> wrote:

>Jeg
>håber ikke dette bliver opfattet som reklame - jeg ønsker blot at give alle
>interesserede så mange oplysninger som muligt)

Nej, med den medfart dit elendigt producerede magasin har fået her i
gruppen, skal du alligevel nok ikke regne med, at der er ret mange,
der gider købe det alligevel.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Mickey

Dato : 13-03-01 23:32

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, med den medfart dit elendigt producerede magasin har fået her i
> gruppen, skal du alligevel nok ikke regne med, at der er ret mange,
> der gider købe det alligevel.

øhhh - har du ikke læst indlægene om at anden udgave faktisk var
rigtig godt ?

--
Mickey

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-03-01 09:33

Hans Pedersen wrote:

> Nej, med den medfart dit elendigt producerede magasin har fået her i
> gruppen, skal du alligevel nok ikke regne med, at der er ret mange,
> der gider købe det alligevel.

Tja, nu har jeg lige læst bladet igennem. Og det er faktisk udemærket.

Problemerne var vist kun i første udgave.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-03-01 17:01

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har bemærket at Tele DK eller TDC eller VIC (eller hvad de nu måtte
> kalde sig i denne uge) i øjeblikket kører tilbud på dem ...

Det er VIC denne uge

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen