Vi skal af med vores hund - billeder!
Fra : Bro

Dato : 10-03-03 02:12

Hej gruppe

Tusind tak for al jeres støtte da jeg skrev her i gruppen sidst.
Nu har jeg brugt natten på at lave en side med billeder og en kort
beskrivelse af Zambo.
Jeg håber I vil tage et kig, - og anbefale ham til alle hundeselskere.
http://www.arty.dk/dog

1000 tak
:) Helle

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 10-03-03 08:00

"Bro" <clemmensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg håber I vil tage et kig, - og anbefale ham til alle hundeselskere.
> http://www.arty.dk/dog

Hejsa Helle

Uha han er da smuk, jeres kryds. gode billeder du har taget

Hilsen Sanne

Fra : Smat

Dato : 10-03-03 08:25

Hold da op det er svært at stå for ham.
Hvis vi dog bare havde plads til to hunde, ville jeg have sendt 17
ansøgninger om at få lov til at få ham.
Held og lykke.

Fra : Pia J

Dato : 10-03-03 08:59

Han er virkelig skøn. Måske du lige skulle tilføje landsdel på "annoncen"?

:Pia - som har plads men desværre hverken tid eller financer til endnu en
stor hund

Fra : R. Ilsøe

Dato : 10-03-03 09:33

> Jeg håber I vil tage et kig, - og anbefale ham til alle hundeselskere.
> http://www.arty.dk/dog

Øjjj hvor er han lækker... Der er IMO Flatcoat i ham i hvertfald!

Fra : Ann K.

Dato : 10-03-03 09:47

Wauw - det er lige før at I har sat et billede af vores Sif's far på
nettet!
Hvor er han flot - og sikke et dejligt udtryk!
Nu sidder Manden og ærgrer sig over at der ikke er plads, tid og økonomi
til endnu en hund!!!

Mvh Ann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-03 10:40

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message

> Øjjj hvor er han lækker... Der er IMO Flatcoat i ham i hvertfald!

Yep, 99%

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : R. Ilsøe

Dato : 10-03-03 11:37

> Yep, 99%

Ja og 1% Labrador,*G* -men hvor fra kommer højden så? 68 cm. over skuldrene?
Min flat er 58 cm. over skulderen... Standart han-højde...

Rinnie

Fra : Pia J

Dato : 10-03-03 11:40

> Ja og 1% Labrador,*G* -men hvor fra kommer højden så? 68 cm. over
skuldrene?
> Min flat er 58 cm. over skulderen... Standart han-højde...

Var Zambo ikke halv irsk setter?

:Pia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-03 14:23

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> "R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message

> skuldrene?
>
> Var Zambo ikke halv irsk setter?

Det forklarer i hvert fald højden.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-03 08:24

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> wrote in message

> Det forklarer i hvert fald højden.

Ups. Jeg troede at en irsk setter var højere.

Fra : Bro

Dato : 10-03-03 19:19

> "R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message

> skuldrene?
>
> Var Zambo ikke halv irsk setter?
>
> :Pia

Hej med jer alle.

Med hensyn til Zambos størrelse, kan jeg sige at jeg kun har set hans mor.
Ejeren påstod hårdnakket at hun var en ægte labrador, - men vi mente at
kunne se hun ihverfald ikke var ægte, da hun var kæmpestor af en tæve at
være.
Zambos far skulle efter hans mors ejeres udsagn være en jagthund fra
nabogården, en Bretton spaniel, men allerede da Zambo var 4 - 5 måneder
gammel, kom vi frem til at det umuligt kunne passe. Alle tegn pegede imod at
faderen nok var en jagthund, - men måske nærmere en setter, - det ville
passe godt med de lange faner på forben og hale, samt de små mørkt rødbrune
områder han har i sin sorte pels.

Men helt ærligt, vi ved ikke 100% hvad der er den rigtige kombination

Jeg kan også fortælle, at vi i dag har fået et par bud fra mennesker der
måske er interesserede i at overtage ham, - så der er håb forude.

Helle

Fra : Pia J

Dato : 10-03-03 19:25

Max' far er ren labrador - med stamtavle. Og han er næsten lige så høj som
Max, hhv 65 og 68 cm. Så det KAN godt lade sig gøre!

Til gengæld har vores hvalp en pels som ingen af sine forældre - lang og
krøllet - så jeg mistænker hendes far for at være golden labrador selvom han
til forveksling lignede en lab. Men det gør Max jo også, selvom hans mor er
en rottweiler.

Men det er jo ligegyldigt, bare det er en dejlig hund. Held og lykke med
projektet.

:Pia

Fra : Musen

Dato : 10-03-03 13:33

Hej gruppe

> [...]
> beskrivelse af Zambo.
> Jeg håber I vil tage et kig, - og anbefale ham til alle hundeselskere.

Hvor ER han bare lækker...Ville ønske vi havde tid til endnu en hund, men vi
må vist erkende at vi har rigeligt :o/ Håber I finder et rigtig godt hjem
til ham

Venlig hilsen Musen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-03-03 08:04

> [...]
kort
> beskrivelse af Zambo.
> Jeg håber I vil tage et kig, - og anbefale ham til alle

Nej, hvor er han dog smuk!

Håber I snart finder et rigtigt godt hjem til ham - jeg kender
desværre ikke nogen, der leder efter en ny hund.

Held og lykke

Eva

Fra : skingur

Dato : 10-03-03 16:57

Han ser godtnok dejlig ud! Hvad med dem, der havde mistet en hund for
nylig...var de alligevel ikke interesserede?
Held og lykke fra en tidligere brugt-hunde-mor.

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte Rindom

Dato : 10-03-03 21:03

Hvor i landet befinder Zambo sig? Han er utrolig flot!

Fra : Bro

Dato : 11-03-03 00:09

"Gitte Rindom" <GitteO04@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet befinder Zambo sig? Han er utrolig flot!

Hej Gitte
Vi bor i Aalborg.

:) Helle