Newsreader til Outlook XP?
Fra : Charlotte Raahauge

Dato : 09-03-03 14:37

Hejsa

Var engentlig godt i gang med at tilpasse min nye Outlook XP, da jeg til min
skræk opdagede, at man heller ikke i XP versionen kan læse nyhedsgrupper, så
nu er jeg tilbage til Outlook Express.

Hvordan gør i andre? - Bruger i Express til nyheder bare? - Eller er der et
tool til Outlook XP der gør en i stand til at læse nyhedsgrupper derfra?

På forhånd tak

Charlotte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-03-03 17:19

"Charlotte Raahauge" <charlotte.r@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

et
> tool til Outlook XP der gør en i stand til at læse nyhedsgrupper derfra?

Du skal jo bruge det, som du bedst kan lide. Hvis du vil anvende outlook xp
kan du kalde nyhedslæseren (outlook express) via Vis-gå til-nyheder.
Hvis ikke du har brug for de specielle funktioner i Outlook xp kan du nøjes
med express, da den jo (i mine øjne) er ganske glimrende til at varetage alt
vedr. mail.

Kurt

Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 09-03-03 18:04

Det har jeg også manglet, men kan man ligge det som en genvej i
outlook-panelet så, altså "vis -> gå til -> nyheder"

Fra : Charlotte Raahauge

Dato : 09-03-03 18:24

Okay, så må jeg "nøjes" med det

Tak for rådene.

Mvh

Charlotte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-03-03 23:46

"Dennis Tolstrup Kristensen" <dennis_tolstrup@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e6b741c$0$200$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det har jeg også manglet, men kan man ligge det som en genvej i
> outlook-panelet så, altså "vis -> gå til -> nyheder"

Jeg kender så lidt til Outlook, så det må andre evt. komme med bud på. Jeg
bruger kalenderen lidt, men ikke selve maildelen.
Men i øvrigt vil den hurtigste vej til outlook expres nok altid være via
hurtig start linien ved siden af startknappen.

Kurt

Fra : pre

Dato : 10-03-03 13:06

Tjek dine hjælpetekster. Efter al sandsynlighed virker "Tilpas" også i XP
versionen. Derved kan du få "Nyheder" som en menuknap.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Charlotte Raahauge

Dato : 10-03-03 17:41

Jeg kender godt til menuerne/genvejene til Outlook Express, det er ikke dem
jeg er interesseret i, men en undermappe som i Outlook Express der lister
nyhedsgrupperne.

Jeg har set en præsentation af den nye Outlook 11 på Microsoft Technet i
Bella Centeret, den har et fancy look, men jeg fik ikke spurgt om den havde
en indbygget newsreader, så jeg venter tålmodigt på release af den version,
så jeg kan se det.

Mvh

Charlotte

Fra : pre

Dato : 10-03-03 19:43

Ergo ville det ha´været smart at lægge sådanne kommentarer frem fra starten.
Det er meningsløst at andre skal spilde tid på ingenting. Det harmonerer
endda slet ikke til di´t oprindelige spørgsmål.

"Charlotte Raahauge" <charlotte.r@c.dk> wrote in message
> [...]
havde
| en indbygget newsreader, så jeg venter tålmodigt på release af den

| > |

Fra : pre

Dato : 10-03-03 21:29

I øvrigt kan jeg betro dig at på netop det punkt er der ingen ændringer i
Outlook 11, tjek selv i nyhedsgruppen for beta versionen eller få fat i
Beta´en.

| > |
| > |

Fra : hcma

Dato : 10-03-03 17:11

> [...]

et
> tool til Outlook XP der gør en i stand til at læse nyhedsgrupper derfra?

Newsreaderen i OutlookXP = Outlook Express:
Menu -> Vis ->Gå til Nyheder
m v h
HC