Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Sony G420.. hvor henne...
Fra : mdj

Dato : 08-03-03 13:32

Jeg er ved at blive panisk, hvorfor fa..... har Sony valgt at udfase den
skærm? - nu har jeg endelig bestemt mig for at få en ekstra til min
computer, og så om ikke de begynder at fjerne dem fra markedet....

Jeg ved godt at det er den MEGET forkerte gruppe at spørge i, men er der
nogen som har en de vil af med?

- Evt. hvilke forhandlere mon stadig har dem på lager?

Og så det spørgsmål som jeg helst ikke vil stille, hvilket alternativ brude
jeg købe i stedet?

Mvh
Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-03-03 14:45

mdj wrote:
> Og så det spørgsmål som jeg helst ikke vil stille, hvilket alternativ brude
> jeg købe i stedet?

EIZO har en 19" der er et godt bud.

Mvh

Bruno

Fra : Bjarne L. Christense~

Dato : 09-03-03 08:18

"mdj" <mdj@sletdette-mdj.dk> skrev i en meddelelse

> - Evt. hvilke forhandlere mon stadig har dem på lager?

Måske her http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=SKÆRM19520

mvh Bjarne

Fra : mdj

Dato : 09-03-03 11:52

Hej Bjarne,

I følge edbpriser, så har de ikke skærmen på lager, så jeg kan ikke gå ud
fra, at det ikke bare er fordi de ikke har slettet skærmen fra deres side
enddnu.. Men ellers tak for hjælpen :)

Mvh
Morten

Fra : ha

Dato : 10-03-03 14:15

> I følge edbpriser, så har de ikke skærmen på lager, så jeg kan ikke
> gå ud fra, at det ikke bare er fordi de ikke har slettet skærmen fra
> deres side enddnu.. Men ellers tak for hjælpen :)

Så kunne du jo eventuelt tage det drastiske skridt der er, at
kontakte forhandleren for at s p ø r g e h a m om den er
på lager eller ikke.

mvh
ha

Fra : klander

Dato : 09-03-03 10:55

> [...]
>
> - Evt. hvilke forhandlere mon stadig har dem på lager?
>
> Og så det spørgsmål som jeg helst ikke vil stille, hvilket alternativ

Hvad med Sony MultiScan CPD- E450 jeg tror ikke der er meget forskel
kik evt. på http://www.edbpriser.dk/
jeg har selv en G420 men en af mine venner har lige købt en
Sony MultiScan CPD- E450 og den er da udmærket, den har ikke samme
instilnings muligheder og usb porte.
med selve billede er der ikke meget forskel på
og SHG har den hjemme

Kurt

Fra : mdj

Dato : 09-03-03 11:51

Hej Kut,

Problemet med E serien, er at de ikke har samme farvekalibrering og desuden
kan de ikke klare helt den samme opdaterings frekvens, hvilke desværre er to
ting som jeg ser som et must (da jeg arbejder med film og billed produktion)

Morten

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-03-03 12:26

"mdj" <mdj@sletdette-mdj.dk> wrote in

> Og så det spørgsmål som jeg helst ikke vil stille, hvilket alternativ
> brude jeg købe i stedet?

Storebroderen G520?

Flemming