Skærme
Fijala 3554
Samsung 900NF opfører sig underligt
Fra : ct

Dato : 08-03-03 09:06

Min samsung skærm (diamondtron billedrør) er pludseligt begyndt at miste
farven i nederste venstre hjørne af skærmen hele tiden - en degauss fjerner
problemet, men dagen efter er den gal igen.

det er godt nok i den retning at min PC står (stråling?), men det har aldrig
været noget problem før? Det har hjulpet en smule at rykke skærmen fjernere
fra kabinettet. Nogen der kender diagnosen på denne opførsel???

Claus

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 08-03-03 11:07

"ct" <no@way.se> wrote in message

> [...]
fjernere
> fra kabinettet. Nogen der kender diagnosen på denne opførsel???

Bare lige en ide:

Skærmen påvirkes måske af magneten i den lille højtaler indeni pc'en?

Mads Holmer-Jensen

Fra : ct

Dato : 10-03-03 21:04

ét eller andet var det, flyttede PC´en og væk er problemet....det var noget
i kabinettet skærmen ikke kan lide, ved ikke hvad (ikke højttaleren tror
jeg, den er i bunden og PC' en står på gulvet)

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 10-03-03 21:16

"ct" <no@way.se> wrote in message

> det var noget i kabinettet skærmen ikke kan lide

Hmm, måske en sag for Mulder og Scully?

Men fedt at du fik styr på det.

Mads Holmer-Jensen