Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE Engelsk -> IE Dansk
Fra : Sparre

Dato : 07-03-03 20:03

Hejsa

Jeg er en Engelsk instalation af Windows XP og derved en Engelsk IE

Er det muligt at skifte sprog, så den engelske kommer til at snakke dansk ?

--
Sparre

Fra : Torben Jensen

Dato : 07-03-03 20:26

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er en Engelsk instalation af Windows XP og derved en Engelsk IE
>
> Er det muligt at skifte sprog, så den engelske kommer til at snakke dansk

Nej
--
Mvh Torben

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 07-03-03 20:41

> Nej

Så er det da noget nyt man har lavet i XP !!! ???

--
find clausen
www.photopress.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 07-03-03 20:49

<1069noreply@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er det da noget nyt man har lavet i XP !!! ???

Ups så ikke xp,sorry
--
Mvh Torben

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 07-03-03 20:59

> Ups så ikke xp,sorry

Hvad ?

Man kan da udmærket skifte sprog i fx 89se .......
Men er det mon taget ud i XP ?

--
find clausen
www.photopress.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 07-03-03 21:13

> Hvad ?
>
> Man kan da udmærket skifte sprog i fx 89se .......
> Men er det mon taget ud i XP ?

I min udgave af xp pro, kan jeg højreklikke på bundlinjen og under værktøj
kan jeg vælge sprog, da eller eng.
--
Mvh Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-03 21:49

"Torben Jensen" <tolemREMOVE@mail.tele.dk> skrev :

>I min udgave af xp pro, kan jeg højreklikke på bundlinjen og under værktøj
>kan jeg vælge sprog, da eller eng.

Det er tegnsæt og keyboard, der ændres,
Ikke sprog i menuer osv.

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 07-03-03 22:03

On Fri, 07 Mar 2003 21:48:47 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Ikke sprog i menuer osv.

er det ikke muligt at ændre dette XP som man kan det i 98se ?

--
find clausen
www.photopress.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-03 23:17

1069noreply@hotmail.com skrev :

>er det ikke muligt at ændre dette XP som man kan det i 98se ?

Ved jeg ikke, men der skulle ikke være problemer med at bruge en
dansk IE på en engelsk XP.

Fra : Sparre

Dato : 07-03-03 23:28

Det skal lige siges at jeg prøvede at hente den ie6setup eller hva den nu
hedder hvor jeg valgte dansk som sprog, instalationen snakkede fint dansk og
fortalte mig at jeg skulle afinstalere den nuværende IE, inde jeg fortsatte,
det gjorde jeg så og startede påny ie6setup, hvorefter den hentede en 20 KB
fil af IE sp1 og sagde at nu var IE instaleret.....som om det var, IE var jo
pist væk....måtte så lave en rollback, så det hjalp jo lige fedt. Men hvor
henter jeg evt. en fuld pakke med ie6 ?

--
Sparre

Fra : Madsen

Dato : 07-03-03 23:30

Sparre skrev:

> Men hvor henter jeg evt. en fuld pakke med ie6 ?

<http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84>

Madsen.