Efterlyser ny hund
Fra : John Ipsen

Dato : 07-03-03 18:49

Vi har mistet vores dejlige hund for et par måneder siden og har netop
hentet hendes urne i dag. Hun skal nu nedsættes i haven på hendes
ynglingsplads.

Det er voldsomt svært og vi skal hurtigst muligt have en ny hund for at få
tankerne på afstand.

Derfor vil vi nu forhøre her, om hvor vi bedst bringer en efterlysning her
på nettet eller nyhedsgrupperne.

Vi søger efter en stor rolig vagtsom og trofast hund, som hende vi har
mistet, og helst omkring halvandet til to år gammel.

Kan nogen hjælpe med et tip?

Ipsen@rtn.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 07-03-03 19:29

Hejsa

Det gør mig ondt at høre om jeres hund, og forstå godt jeres ønske om en ny
hund.

Vil gøre opmærksom på der lige nu sidde nogel utrolig dejlige hunde på
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk mon ikke der også skulle være en for jer.

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Smat

Dato : 07-03-03 19:50

Hej gruppe

Vi er af flere uheldige omstændigheder tvunget til at flytte i lejlighed. Vi
har en dejlig labrador-krydsning, som vi elsker overalt på jorden, men som
vi desværre ikke må have i lejligheden.
Det er så trist! Hvad gør vi i den situation? Hvordan finder vi bedst et nyt
godt hjem til vores dejlige vaps?
Hvis nogen af jer har erfaringer at dele med os vil vi være meget
taknemmelige!

Zambo er et X mellem en labrador og en Engelsk setter.
Han er 4 år gammel.
Han er næsten helt sort (lidt hvidt på brystet), og har faner på hale og
ben, - han er muskuløs og i kanon form. En meget smuk hund, hvis jeg selv
skal sige det. Han er vant til at løbe fri hver dag på gåture ud ad
markvejen, - han kommer som regel når man kalder :) - han vil gøre alt for
en godbid!
Vi bor i udkanten af Aalborg.

Dette kan findes i nyhedsbrevet "Vi skal af med vores hund :(((((", var det
noget for jer? Den er lidt ældre men lyder til ellers at kunne passe og
lyder da som en dejlig hund.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-03-03 03:11

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> noget for jer? Den er lidt ældre men lyder til ellers at kunne passe og

Sjovt nok tænkte lige på den samme.

Hilsen Benny

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 07-03-03 20:07

> [...]
>
> Vi søger efter en stor rolig vagtsom og trofast hund, som hende vi har
> mistet, og helst omkring halvandet til to år gammel.

Hejsa

Der er også inde på dk.marked.privat.dyr denne annonce:
Måske det var noget??

Gul Labrador han på 9 mdr. Sælges!

Dejlig flot hund som er kælen, glad, lydig og glad for børn.

Sælges til familie/person med stor have eller landsted, da han er meget glad
for at være ude.
Måske med stor hundegård.

Der er ikke noget galt med hunden, siden vi vil af med ham, men vi har en
datter på 4 og en lille ny på vej i april.

Min datter på 4 kan ikke lade hunden være i fred og hunden er selv med på
den "værste" så det giver en masse uro i huset som virkeligt er ved at gå
mig og min kæreste på.

Så selv om det er min datter som er den ulydige, så bliver det hunden vi
bliver nød til at skille os af med, for at skabe ro i familien igen.

Han har stamtavle og hans k-urv, legetøj, mad mm. medfølger.

Vi vil have 3000 kr. for ham, han er næste ikke brugt!

Befinder sig på Syd Lolland!

Mvh

Carsten Howard
howard@adslhome.dk

Fra : Bro

Dato : 10-03-03 00:48

"John Ipsen" <trolden@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har mistet vores dejlige hund for et par måneder siden
----klip----

Hej John

Hvor i landet bor I?
Vi har en vidunderlig hund, som vi desværre ikke kan have mere.
I meddelelsen fra Smat, kan du læse lidt om ham.
Zambo lever op til alt havd I ønsker, - undtagen alderen.

Hvis du vil vide mere, kan vi udveksle telefonnumre gennem mail.

Venlig hilsen Familien Bro

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 11-03-03 08:36

Prøv denne her:

> [...]
nyt
> godt hjem til vores dejlige vaps?
> Hvis nogen af jer har erfaringer at dele med os vil vi være meget

Billeder:
http://www.arty.dk/dog