Hej Sidsel
Fra : Torben Sørensen

Dato : 07-03-03 14:49

Hej Søster
Går det godt i Grønland?
Det er rart at få dine nyhedsbreve, det lyder til at du har det godt.
Jeg har fået installeret ISDN i min nye lejlighed, og har fået en ny e-mail:
torben.sorensen@mail.tele.dk

Jeg skal hilse fra mor, hun læser dine breve her på min computer.

Hilsen Torben

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 07-03-03 15:38

Torben Sørensen wrote:
> [...]
> torben.sorensen@mail.tele.dk
>
> Jeg skal hilse fra mor, hun læser dine breve her på min computer.

Hej Torben

Det er sødt af dig at dele dette med vi andre og jeg er ikke i tvivl om
at det nok gik lidt stærkt da du skrev dette, men det hører vel ikke
hjemme herinde.

Marianne Feddersen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 07-03-03 18:21

"Torben Sørensen" <torben.sorensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
e-mail:
> torben.sorensen@mail.tele.dk
>
> Jeg skal hilse fra mor, hun læser dine breve her på min computer.

Hehe... Disse bummerter er noget af det der gør det sjovt at være på Usenet
IMO!

Håber din søster har det godt på Grønland, at du er faldet godt til i din
nye lejlighed og så må du endelig hilse "mor" fra mig! Hvis du så oven i
købet har hund, må du gerne gi' den et klap også! Hehe...

Go' weekend!

Rinnie Ilsøe
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Torben Sørensen