Stone's SummaSummarum PW ?
Fra : Michael B.S.

Dato : 07-03-03 00:50

Hejsa.

Er her nogen der ved om der findes en "allroundcrack" der kan bruges
til alle programmer, eller hvordan man f.eks finder frem til koderne
der skal bruges til Stone's SummaSummarum regnskabsprogram.

TakKer
Michael

Fra : Alex Holst

Dato : 07-03-03 00:54

Michael B.S. <michael_bs@sol.dk> wrote:
> Er her nogen der ved om der findes en "allroundcrack" der kan bruges
> til alle programmer,

Det goer der, men jeg kender dig ikke, saa indtil du bliver en mere
'leet hax0r kan jeg ikke afsloere mere. Beklager.

Fra : Brian Josefsen

Dato : 07-03-03 20:32

On Thu, 06 Mar 2003 23:53:39 +0000, Alex Holst wrote:

> Det goer der, men jeg kender dig ikke, saa indtil du bliver en mere
> 'leet hax0r kan jeg ikke afsloere mere. Beklager.

Ret farligt puha. Bare vildt at en lille en som mig der ikke er l33t (<-
r d sådan d r ?) kan finde det med google på under 3 min. Pænt meget
farligt. Hmm, måske man istedet for at være covert om sine værktøjer
skulle diskutere åbent, så man når at vende potentielle 15 brodne kar, end
at forhindre en potentiel script-kiddie, so med tiden nok skal lære at
bruge google.

ha d & god weekend

/Josefsen
"Bare fordi du er paranoid skal du ikke tro de ikke er efter dig"

Fra : Brian Josefsen

Dato : 07-03-03 20:36

On Fri, 07 Mar 2003 20:31:48 +0100, Brian Josefsen wrote:

> [...]

<cut
> [...]
> skulle diskutere åbent, så man når at vende potentielle 15 brodne kar, end
> at forhindre en potentiel script-kiddie, so med tiden nok skal lære at

Jeg er lige blevet rettet på mail, undskyld ikke scriptkiddie, freeloader.

/Josefsen
"Linux, om ikke af andre grunde, så fordi det er sjovere"

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-03 01:21

Michael B.S. wrote:

> Er her nogen der ved om der findes en "allroundcrack" der kan bruges
> til alle programmer, eller hvordan man f.eks finder frem til koderne
> der skal bruges til Stone's SummaSummarum regnskabsprogram.

Du kan finde frem til den nødvendige kode på denne side:
http://www.stoneware.dk/betaling/reg_ss.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars

Dato : 07-03-03 09:08

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Du kan finde frem til den nødvendige kode på denne side:
> http://www.stoneware.dk/betaling/reg_ss.htm

Og jeg kan så tilføje, at jeg har købt det på vegne af min
andelsboligforening og det er alle pengene værd !
Et nemt og alligevel omfattende program. Støt dog manden for hans gode
arbejde !

mvh Lars

Fra : Preben Kristensen

Dato : 07-03-03 13:46

"Lars" <salma_chiliNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og jeg kan så tilføje, at jeg har købt det på vegne af min
> andelsboligforening og det er alle pengene værd !
> Et nemt og alligevel omfattende program. Støt dog manden for hans gode
> arbejde !

Kan ikke være mere enig. Steen Hjelmstrand laver flere rigtig gode
programmer
som jeg nødig ville vær for uden.
Så derfor vil jeg også opfordre til at registrer programmet på lovlig vis.

Preben Kristensen
prebengk@tdcadsl.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 07-03-03 10:01

Michael B.S. skrev:

> [...]
> til alle programmer, eller hvordan man f.eks finder frem til koderne
> der skal bruges til Stone's SummaSummarum regnskabsprogram.

Det sikkerhedsmæssige aspekt i dit spg., må
vel være at Steen Hjelmstrand med sikkerhed
sælger dig en kode når du retter henvendelse
til ham på:
http://www.summarum.dk/

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-03-03 17:01

In dk.edb.sikkerhed, Michael B.S. <michael_bs@sol.dk> says...
> Er her nogen der ved om der findes en "allroundcrack" der kan bruges
> til alle programmer, eller hvordan man f.eks finder frem til koderne
> der skal bruges til Stone's SummaSummarum regnskabsprogram.

PLONK

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen