Scalare kan tæmmes??
Fra : Iver

Dato : 13-03-01 09:40

Hej..

Hvad gør man, når man er godt utilfreds med sin scalare´s opførelse, så
de andre fisk bliver mopsede...

Kan man levere den tilbage til der hvor man købte den??

Eller sælger man den??

Skyller den ud;-(???

HVAD GØR MAN?? Normalt....!!

Hilsen JL

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-03-01 09:52

> Hvad gør man, når man er godt utilfreds med sin scalare´s opførelse,

> de andre fisk bliver mopsede...
>
> Kan man levere den tilbage til der hvor man købte den??

ja

> Eller sælger man den??

ja

> Skyller den ud;-(???

NEJ

> HVAD GØR MAN?? Normalt....!!

Panerer den, og steger den ca 2 min på hver side (joke)

Det er svært med 'aggresive fisk'

Måske hvis andre scalare din gik sammen med er meget større end den, kan den
holdes nede. Men det er nok svært.

Jeg tror ikke der er andet at gøre end at sætte den samme med fisk der kan
holde den nede :(

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 13-03-01 12:33

> Måske hvis andre scalare din gik sammen med er meget større end den, kan
den
> holdes nede. Men det er nok svært.

Hmm... Hvad med nogle gemmesteder?
Såsom høje og kraftige planter og lign.!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Bess

Dato : 14-03-01 17:07

> Panerer den, og steger den ca 2 min på hver side (joke)

Joke? Guppyer skulle da smage meget godt, sårn en hundrede stykker på en
pande

mvh
Bess