NY ONLINE DYREHANDEL!!!
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 05-03-03 13:10

Fandt dette her, ved ikke om det var noget for andre i NG.

/Kenneth

Nu sker det snart, Danmarks nye internet portal for alle ejere af kæledyr.

Altid billigst - Spar op til 50 %

Levering dirkte til døren

Åbner på nettet Mandag den 10.Marts med nogle knaldtilbud på foder,
kattegrus, reptil & gnaver tilbehør.

Adressen er www.get2pet.dk , kig forbi det kunne være at der lige var et
tilbud for jer

Se evt. billedet på dk.binaer

MEN HUSK DATOEN!!! Mandag den 10. Marts

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 05-03-03 13:18

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Altid billigst - Spar op til 50 %
>
> Levering dirkte til døren
>

> Åbner på nettet Mandag den 10.Marts med nogle knaldtilbud på foder,

Hmm der ligger faktisk en Get2Pet.dk forretning her i Århus. Det må være
dem.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-03-03 13:18

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt dette her, ved ikke om det var noget for andre i NG.

.... (KLIP) Reklame for webshop ...

Og det har du slet ikke noget at gøre med?

Dit indlæg hører hjemme i news:dk.opslag og ingen andre steder.

- Martin

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 13:38

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ... (KLIP) Reklame for webshop ...
> Og det har du slet ikke noget at gøre med?
> Dit indlæg hører hjemme i news:dk.opslag og ingen andre steder.

Hallo Martin.... Hvorfor så sur???
Jeg synes da kun det var dejligt at linket blev smidt her i denne gruppe,
ellers havde jeg aldrig set det...
Det hjælper jo os kattetossede med at spare nogle penge
Og penge vil vi sikkert alle godt spare lidt på ikk'?
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Helle

Dato : 05-03-03 13:45

> [...]
> ellers havde jeg aldrig set det...
> Det hjælper jo os kattetossede med at spare nogle penge
> Og penge vil vi sikkert alle godt spare lidt på ikk'?

Yup! fuldstændig enig! Synes aldeles ikke der var noget forkert i, at
smide det skønne link ind i denne gruppe

Mvh Helle

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 13:54

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Yup! fuldstændig enig! Synes aldeles ikke der var noget forkert i, at
> smide det skønne link ind i denne gruppe
> Mvh Helle

Hej Helle
Jeg mener ikke det var meningen at Kenneth ville reklamere for nogen side,
men at han havde i sinde at gøre alle os tossede mennesker opmærksom på, at
vi kunne spare penge...
Dejligt at jeg ikke var den eneste der opfattede linket sådan.
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-03-03 14:02

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> vi kunne spare penge...
> Dejligt at jeg ikke var den eneste der opfattede linket sådan.

Indlægget er x-postet til 4 grupper. Bl.a. news:dk.marked.privat, hvor jeg
så det. Der hører det ihvertfald ikke hjemme. Det svarer til at jeg
reklamerede med åbningen af en motorcykelhjemmeside i
news:dk.fritid.dyr.kat, fordi at der muligvis sidder nogen der kører
motorcykel....

Men fred være med det.

Fortsat god dag, de damer. :)

- Martin

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 14:09

> [...]
> reklamerede med åbningen af en motorcykelhjemmeside i
> news:dk.fritid.dyr.kat, fordi at der muligvis sidder nogen der kører

Hej Martin
Jeg er så forbandet diplomatisk,- og kan godt se det, nu du gør opmærksom på
de andre link, men at sende linket i den her gr. rammer jo lidt sin rette
plads
Men nu opfattede jeg jo også linket som oplysende og ikke som
reklamerende....
Jeg vil også ønske dig en fortsat rigtig go' dag.
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 05-03-03 14:28

Tak Birgitte

Det var nemlig bare for at spare penge, vi har selv mange katte og hunde så
penge vil man vel altid spare.

Det er jo ikke en billig hobby

/Kenneth

Fra : Rayban

Dato : 05-03-03 14:57

Hvor er i søde alle sammen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-03 16:23

> [...]
> reklamerede med åbningen af en motorcykelhjemmeside i
> news:dk.fritid.dyr.kat, fordi at der muligvis sidder nogen der kører

Æh, nu du har så travlt med netiketten, hvad så om du lige læste lidt på

....Jeg giver dig ret i at indlæget ikke hørte til i news:dk.marked.privat -
men det er okay i dyregrupperne synes jeg!

Fortsat go' dag.

Rinnie Ilsøe

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-03-03 19:10

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Æh, nu du har så travlt med netiketten, hvad så om du lige læste lidt på
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

I lige måde....

- Martin

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-03 19:25

> I lige måde....
>
> - Martin

Hahahaha (*lårklask*)... Du har ikk forstået det? Aner du hvad netikette er?
Ved du hvad "Citat teknik" er? _Kan_ du følge et link? Du ved vist ingen af
delene siden du skriver "I lige måde!" Hehe... Nu har jeg postet linket til
dig, så jeg magter ikke at begynde at forklare... Vil dog more mig lidt over
din uvidenhed på trods af link (læs: Du har tydeligvis ikke fulgt linket og
prøver nu at lege smart) til vejledning! Hehehehe... Her prøver jeg at
vejlede og hvad får jeg tilbage. totalt forkert citeret?? Et "I lige måde"
Hehehe...

FUT: news:dk.admin.netikette

Go' aften!
Rinnie Ilsøe

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-03 19:38

> FUT: news:dk.admin.netikette

*røøøøødmer* D'oh... Om som altid glemmer jeg at sætte fut'en på...

Den kommer her! Hehe...

Go' aften... Også til Martin Petersen trods alt

Rinnie Ilsøe

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-03-03 20:54

> [...]
> prøver nu at lege smart) til vejledning! Hehehehe... Her prøver jeg at
> vejlede og hvad får jeg tilbage. totalt forkert citeret?? Et "I lige måde"

Er du 12 år?

Mit "i lige måde" gik på at du konsekvent klipper navnet, på den person du
citerer, væk. Kan du fatte det? Eller er *du* tungnem? Desuden var der ikke
noget galt med citering.

- Martin

PS: Har du kigget dybt i portvinsflasken?

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-03 21:06

> PS: Har du kigget dybt i portvinsflasken?

FUT: dk snak.mudderkastning

/DM

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-03 23:50

Martin Petersen skrev og gjorde pænt opmærksom på følgende...

> Er du 12 år?

Gid det var så vel!

> Mit "i lige måde" gik på at du konsekvent klipper navnet, på den person du
> citerer, væk. Kan du fatte det? Eller er *du* tungnem? Desuden var der
ikke
> noget galt med citering.

Hvor havde du skrevet det i det forrige indlæg? Nåååhhh... Du havde slet
ikke skrevet det! Det er en gevaldig go' idé at uddybe hvad man mener!
Vil ikke kalde mig selv for tungnem når folk bare skriver "I lige måde" uden
at uddybe hvad det går ud på! (Men okay, Angreb er det bedste forsvar)

> PS: Har du kigget dybt i portvinsflasken?

Portvin? Føj... Har mere stil end som så... Og drikker desuden kun en gang
hvert ½ år ca. ... Tror nok lige du skal vare din mund... Du er tydeligvis
ikke nært beslægtet med en alkoholiker, for var du det ville du aldrig fyre
sådan en bemærkning af til folk!;) Har i øvrigt tjekket din history ved Deja
og kan da se at det Quoten du har lavet her var noget af det bedre fra din
side;)

FUT: news:dk.snak.mudderkastning (hvor jeg ikke gidder at komme, så der kan
du sidde og besylde mig for at drikke og anklage mig for fejl uden at uddybe
det!

Fortsat go' aften, Martin Petersen!

Rinnie Ilsøe

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-03-03 16:21

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3e65f14e$0$180$

> Yup! fuldstændig enig! Synes aldeles ikke der var noget forkert i, at
> smide det skønne link ind i denne gruppe

Nåh! Men det er altså forkert i henhold til gruppens fundats: www.usenet.dk

Hvis vil alle sammen begynder at poste reklamer for butikker og hjemmesider her, bliver det
fuldstændigt umuligt at bruge dette forum til det, det er beregnet til; nemlig privat køb og
salg..

Hvorfor er det så svært at respektere?

Claus

Fra : Zoëga

Dato : 05-03-03 15:45

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> [...]
> ellers havde jeg aldrig set det...
> Det hjælper jo os kattetossede med at spare nogle penge
> Og penge vil vi sikkert alle godt spare lidt på ikk'?

Og hvad så med de fisketossede, fodboldtossede, biltossede, strikketossede,
fjernsynstossede o.s.v.
Hvilken slags forretninger skal så have lov at sende reklamer ud på usenet.
Det kan ikke passe at nogen må reklamere og andre ikke, så skal alle have
lov.
Stakkels alle dem med telefonmodem, de bliver aldrig færdig med at downloade
reklamer.

mvh

Søren

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 15:56

"Zoëga" <szoega@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> lov.
> Stakkels alle dem med telefonmodem, de bliver aldrig færdig med at

-Søren man vælger da selv om man vil gå ind på linket
Det virker jo ikke ligefrem sådan, at man helt automatisk bliver "lokket"
ind på nogen side...
Hvis en strikketosset ville sende et godt link ud om, hvordan man kunne
strikke en kattehule, kunne den da godt sendes her i gr.
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 05-03-03 16:22

> [...]
> Hvis en strikketosset ville sende et godt link ud om, hvordan man kunne
> strikke en kattehule, kunne den da godt sendes her i gr.

Så vil jeg godt lige gøre dig opmærksom på at denne diskussion stadig (uden
grund) kører i 4 grupper, hvis du vil læse reklamer i kattegruppen, så ingen
problem med mig, men hold dem fra de grupper hvor de absolut ikke hører
hjemme. Yderste konsekvens af xposting vil være e'n gruppe news:dk.dk hvor
man så poster alt hvad der er på dansk eller om danmark, hvis det er
fremtiden er jeg færdig med at anvende nyhedsgrupperne.

Torben Farum

www.usenet.dk er et godt sted at starte hvis man er i tvivl om hvilken
gruppe der passer ens meddelelse.......

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 05-03-03 16:26

Jeg undskylder meget jeg troede folks indstilling var anderledes.

Jeg er måske ingen ørn til NG, men jeg troede at man gjorde folk en
tjeneste, men bevares sure opstød kan man få alle vegne.

/Kenneth

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 16:30

> [...]

ingen
> problem med mig, men hold dem fra de grupper hvor de absolut ikke hører

Nu får du det til at lyde som om det er mig der lægger reklame ud på andre
grupper, der vil jeg stærkt gøre dig opmærksom på, at jeg intet har med det
at gøre... TAK
Jeg føler ikke der er nogen som helst diskution her i gruppen og ser det
ikke som nogen som helst ulempe at der blev smidt et link på billigt
kattefoder her i gruppen.
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-03-03 16:39

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Jeg føler ikke der er nogen som helst diskution her i gruppen og ser det
> ikke som nogen som helst ulempe at der blev smidt et link på billigt
> kattefoder her i gruppen.

Heller ikke når der en dag er flere reklameindlæg end egentlige
indlæg?

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Torben F@rum

Dato : 05-03-03 19:41

> [...]
> Jeg føler ikke der er nogen som helst diskution her i gruppen og ser det
> ikke som nogen som helst ulempe at der blev smidt et link på billigt

Nej du lægger ikke reklame ud i gruppen, men du skriver "her i gruppen" det
burde hedde " i 4 grupper".
Denne tråd er allerede kørt alt for langt ud i sandet, og det handler ikke
om sure opstød eller netbetjente, men blot en bøn om at folk følger de
forholdsvis få og simple regler, der findes for brug af usenet.

Torben Farum

Fra : Birgitte

Dato : 05-03-03 17:57

> [...]
> man så poster alt hvad der er på dansk eller om danmark, hvis det er
> fremtiden er jeg færdig med at anvende nyhedsgrupperne.

Efter at have fulgt denne tråd fra start, forstår jeg nu, hvorfor der stadig
diskuteres i de andre tråde hvor linket også var postet
For hvis det viser sig, at være samme personer som der diskutere her, kommer
man jo ingen vegne.... Et lille link postet "forkert" kan give sådan en
debat, stakkels dem med alm. modem
/Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 05-03-03 18:11

> [...]
kommer
> man jo ingen vegne.... Et lille link postet "forkert" kan give sådan en

Ja, og indtil videre er du selv representeret med 6 indlæg ud af 25, næsten
25%, flot.
Det ændre ikke ved det faktum at opslag og reklame ikke er velset i disse
grupper....

/Renate

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-03-03 16:23

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> skrev i en meddelelse news:b4535h$e4v$1@sunsite.dk...

> -Søren man vælger da selv om man vil gå ind på linket

Ja, men du har sgu da betalt for at hente meddelelsen.....

Der *er* stadig folk, der bruger modem!

Claus

Fra : Søren

Dato : 05-03-03 16:55

Du har fuldkommen ret, Birgitte, men der er desværre stadigvæk en masse sure
vrisne mennesker, der altid får en masse skrubler og opstød over sådanne
indlæg.

mvh
Søren

Fra : Zoëga

Dato : 05-03-03 17:09

"Søren" <virgilante@sol.dk> wrote in message
> [...]
sure
> vrisne mennesker, der altid får en masse skrubler og opstød over sådanne

Hvad så den dag alle skider på reglerne og der kommer 6 - 800 reklameindlæg
her i gruppen hvar dag ?

mvh

Søren

Fra : R. Ilsøe

Dato : 05-03-03 16:24

> Stakkels alle dem med telefonmodem, de bliver aldrig færdig med at
downloade
> reklamer.

Hehe... Eller alle de indlæg der ikke er Quotet ordenligt!

Hygge:)

Rinnie

Fra : Majer

Dato : 05-03-03 16:05

> [...]
> lov.
> Stakkels alle dem med telefonmodem, de bliver aldrig færdig med at

Hej Søren!!
Ja stakkels dem!! Men mest fordi at de OGSÅ skal læse "sure opstød", fra
folk der faktisk slet ikke er aktive brugere af gruppen! Jeg mindes ikke at
have set nogle indlæg om katte fra dig herinde. Så måske det var bedre at
skrive noget der var relevant for kattegruppen, end at "brokke" dig over
andre der gør det! Jeg synes helt bestemt, at det er relevant for
katte-tosser at vie, hvor man kan købe billige katteting!!

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Peugeot Rallye til salg)

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-03 16:42

Majer wrote:
> [...]
> kattegruppen, end at "brokke" dig over andre der gør det! Jeg synes
> helt bestemt, at det er relevant for katte-tosser at vie, hvor man

Ja nu er pointen lidt at der blev crosspostet over mange grupper og Søren
behøver nødvendigvis ikke at læse med i denne.

/Dan Mortensen

Fra : Leyna

Dato : 06-03-03 06:00

On Wed, 5 Mar 2003 16:04:46 +0100, "Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk>
wrote:

> [...]

>andre der gør det! Jeg synes helt bestemt, at det er relevant for
>katte-tosser at vie, hvor man kan købe billige katteting!!

Joeh, men hele denne diskussion _har_ jeg faktisk lige læst i
hundegruppen, så måske er det på grund af x-postninger at der bliver
"brokket"? I øvrigt så er reklamer vel henvist til dk.opslag, ikk'?
Jeg gider ikke brokke mig over den slags, og ind imellem finder jeg
det skam osse i orden at reklamere, men vi er jo nødt til at i det
mindste forsøge at følge et regelsæt, eller er jeg bange for at Søren
vil få ret, og det hele vil drukne i reklamer.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-03-03 16:42

On 05/03/2003 13:10, in article
3e65e970$0$4238$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Kenneth Jakobsen"
<kenneth@nuances.dk> wrote:

> [...]
>
> Altid billigst - Spar op til 50 %
>
> Levering dirkte til døren
>

> Åbner på nettet Mandag den 10.Marts med nogle knaldtilbud på foder,

Jeg har et problem med linket - hostname kan ikke findes iflg min browser

Mvh Camilla
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 05-03-03 16:46

Camilla Baird wrote:
> [...]
> 3e65e970$0$4238$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, "Kenneth Jakobsen"

> Jeg har et problem med linket - hostname kan ikke findes iflg min

Læs 4 linier oppe

/Dan Mortensen

Fra : Carsten

Dato : 06-03-03 12:57

"Kenneth Jakobsen" <kenneth@nuances.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Så får de sgu travlt, for domænet er ikke registret endnu!

Nu kunne jeg være et dumt svin og købe det lige for næsen af dig og tilbyde
at salg det for 10.000 kr.

Det er tumpet at reklamer for noget som er så langt fra færdigt!

Der er da nogen som skal oppe sig hvis det skal være oppe og køre på mandag!

Carsten

Fra : Søren Bendesen

Dato : 06-03-03 15:28

Arrhhh.... Og jeg som troede at det bare var min maskine som der var noget
galt med!! Så kan jeg bedre forstå at jeg ikke kunne loade siden!

Mvh
Søren

Fra : Jette

Dato : 08-03-03 08:17

"Carsten" skrev:
> Så får de sgu travlt, for domænet er ikke registret endnu!

Det er det nu... kan se det er registreret d. 6. marts... men det undrer mig
meget, at virksomheden ikke registreret hos KOB. Kan heller ikke finde dem
på degulesider....

Mvh. Jette

Fra : Carsten

Dato : 08-03-03 11:36

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mig
> meget, at virksomheden ikke registreret hos KOB. Kan heller ikke finde dem

Hvis det er nyt, så er det sikkert derfor!

Ikke alt findes på de Gule Sider, selv om de selv siger det.

Carsten

Fra : Jette

Dato : 09-03-03 09:02

"Carsten" skrev:
> Hvis det er nyt, så er det sikkert derfor!
>
> Ikke alt findes på de Gule Sider, selv om de selv siger det.

Nej, det ved jeg... men alle virksomheder i Danmark skal være registreret
hos KOB (Købmandstandens Oplysningsbureau - www.kob.dk), så derfor undrer
jeg mig....

Mvh. Jette

Fra : Krabsen

Dato : 09-03-03 09:22

Næh.. Alle virksomheder i Danmark skal være registreret ved Told & Skat

KOB er et privat oplysningsbureau, der ganske rigtig har stort set alle med
SE-nummer. Men ikke obligatorisk og ofte forsinket i forhold til de
'offentlige' registre..
Akkurat som De gule Sider, KRAK og andre registre, der udveksles med
variable intervaller og derfor ikke kan undgå at være uaktuelle indimellem.

mvh

Krabsen

Fra : Jette

Dato : 09-03-03 17:08

"Krabsen" skrev:
> Næh.. Alle virksomheder i Danmark skal være registreret ved Told & Skat

Øvkay... så lærte jeg også noget i dag

Mvh. Jette

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-03 13:01

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det ved jeg... men alle virksomheder i Danmark skal være registreret
> [...]

Forkert!
Virksomheder *skal* ikke være registreret hos KOB. De skal derimod være registreret hos Det
Centrale Virksomhedsregister www.cvr.dk og have et CVR - eller SE nummer...

Hobbyvirksomheder skal dog ikke registreres....

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****

Fra : Pia J

Dato : 09-03-03 13:10

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in message
> [...]

Næ, mit firma har da eksisteret i snart 3 år og jeg findes ikke der. Måske
fordi jeg ikke ville betale 5000 for at blive optaget i papirudgaven...

:Pia

Fra : Jette

Dato : 09-03-03 10:40

"Kenneth Jakobsen" skrev:
> Fandt dette her, ved ikke om det var noget for andre i NG.

Nu har de da fået forsiden op og spille

Mvh. Jette
- der glæder sig til at se hvad de har at byde på

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-03-03 19:36

Jette <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> Nu har de da fået forsiden op og spille
>
> Mvh. Jette
> - der glæder sig til at se hvad de har at byde på

Byde på? Jeg kan ikke finde handelsbetingelserne? Skod side.

M.v.h
Niels

Fra : Jette

Dato : 11-03-03 00:07

"Niels Jacobsen" skrev:
> Byde på? Jeg kan ikke finde handelsbetingelserne? Skod side.

Ja, nu er der kommet lidt mere end bare en forside, og det er ret tydeligt
at de har fået en billig løsning. Det ser mest af alt ud som om én eller
anden har fået en kasse øl for at lave siden

Som du selv er inde på, mangler der en del information, levering,
betalingsmetoder og lign... for ikke at tale om alle de tomme kategorier...
Jeg viste lige siden til min chef... hans troede at siden var en hoax, lavet
for at genere get2net, hihi! Men det ligner også bare en tom skal.

Nå, men de kan jo nå at forbedre sig endnu.... kan man da håbe, selvom det
ikke ser specielt lovende ud.

Mvh. Jette
- Der lige troede vi skulle have en ordentlig online dyrehandel

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 11-03-03 09:32

> Byde på? Jeg kan ikke finde handelsbetingelserne? Skod side.

Jamen, kan vi ikke snildt klare den ? hvis de nu får 117 mails fra gruppen
her, hvor vi alle skriver, at vi mangler salgs- og leveringsbetingelser, så
burde de vel få fingeren ud ????

M.v.h.
Lise ( der har sendt en pæn mail og brokket sig over det manglende)

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 11-03-03 10:05

> M.v.h.
> Lise ( der har sendt en pæn mail og brokket sig over det manglende)

Og jeg har allerede fået følgende svar:

>Vi putte salgs- & leveringsbetingelser på idag, vi har simpelhen glemt at
få det ført ind i farten. Pt. kan der betales på >efterkrav. men betaling
med Dankort osv. er på vej, PBS arbejder ikke så hurtigt, jeg har lige talt
med dem ca. 14 dage >mere tager det.

>Venligst Nille

Så det tyder da på, at de er interesserede i at få siden op at køre *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Birgitte

Dato : 12-03-03 16:26

Må sige at det er hurtig ekspedition fra www.get2pet.dk ,- jeg bestilte
foder samt transportkasse for 2 dage siden og modtog det idag
Mine hjul var ikke med til transportkassen pga restordre, men i stedet fik
jeg en 16 kilo kattesand som et plaster på såret....
Mine hjul vil dog blive sendt hurtigst muligt.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-03-03 17:18

> [...]
> jeg en 16 kilo kattesand som et plaster på såret....
> Mine hjul vil dog blive sendt hurtigst muligt.

Er det specielt hurtigt? Når jeg handler på nettet, forventer jeg at tingene
kommer dagen efter.... Til gengæld er det flot at du fik sand med.

- Martin

Fra : Jette

Dato : 12-03-03 19:59

"Martin Petersen" skrev:
> Er det specielt hurtigt? Når jeg handler på nettet, forventer jeg at
tingene
> kommer dagen efter.... Til gengæld er det flot at du fik sand med.

Det er meget forskelligt fra site til site hvor hurtigt man får sine varer.
Da petgo.dk havde online salg, blev det leveret fast hver torsdag. Andre
steder kan der gå 14 dage, og andre steder igen går der 2 - 5 hverdage. Jeg
tror det kommer meget an på hvor man handler og hvad man køber... det er i
hvert fald min erfaring.

Mvh. Jette