Hjælp til "We Are the World"
Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-03-03 12:20

Hej allesammen:)
Jeg har lige siddet og kigget musikvideoen til 80'er klassikeren "We Are the
World" igennem. Og der et navn jeg ikke kam komme i tanke om. På et
tidspunkt ca midt i sangen, kommer der en ung pige, med gult og rødt hår, og
synger to linier. Og jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hendes navn...
Please hjælp mig!!!

Og hvis der er nogen der skulle ligge inde med hele teksten, så må de gerne
poste den:)

På forhånd tak...
Mvh Morten Nielsen

Fra : -V-

Dato : 05-03-03 12:20

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> rødt hår, og synger to linier. Og jeg kan simpelthen ikke komme i
> tanke om hendes navn... Please hjælp mig!!!

Cindy Lauper?

-V-

Fra : -V-

Dato : 05-03-03 12:31

Morten Nielsen wrote:
> Og hvis der er nogen der skulle ligge inde med hele teksten, så må de
> gerne poste den:)

En google på "usa for africa" og 'lyrics', første hit.

http://www.lyricsxp.com/lyrics/w/we_are_the_world_usa_for_africa.html

Nemt, ikk'?

-V-

Fra : Brutalis

Dato : 05-03-03 12:43

i hvert fald nemmere end at sidde og taste det hele ind, bare for at være
flink......

Brutalis

Fra : Brutalis

Dato : 05-03-03 12:39

Cindy Lauper : Let us realise that change can only come

"We are the world"
written by Michael Jackson and Lionel Richie

There comes a time when we heed a certain call
When the world must come together as one
There are people dying
And it's time to lend a hand to life
The greatest gift of all

We can't go on pretending day by day
That someone, somewhere will soon make a change
We are all a part of God's great big family
And the truth, you know
Love is all we need

CHORUS
We are the world, we are the children
We are the ones who make a brighter day
So let's start giving
There's a choice we're making
We're saving our own lives
It's true we'll make a better day
Just you and me

Send them your heart so they know that someone cares
And their lives will be stronger and free
As God has shown us by turning stones to bread
So we all must lend a helping hand

REPEAT CHORUS

When you're down and out, there seems no hope at all
But if you just believe there's no way we can fall
Let us realise that change can only come
When we stand together as one

REPEAT CHORUS

Brutalis

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-03-03 12:57

Mange tak for de hurtige svar!!!

Og, det er Cindy Lauper!!!

Mange tak for det!!!

Mvh Morten Nielsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-03-03 13:02

Nu vi alligevel er ved det, er der så nogen der har en oversigt over hvad
alle de forskellige kunstnere hedder, og hvad de synger?

Der er lige et par stykker eller fem, jeg ikke lige kan genkende...

Mvh Morten Nielsen

Fra : -V-

Dato : 05-03-03 13:32

Morten Nielsen wrote:
> Nu vi alligevel er ved det, er der så nogen der har en oversigt over
> hvad alle de forskellige kunstnere hedder, og hvad de synger?

http://www.vh1.com/artists/az/usa_for_africa/bio.jhtml

Jeg ved dog ikke om den er komplet.

Igen, to sekunders søgning på google.

-V-

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-03-03 17:26

In dk.kultur.musik, -V- wrote:

> http://www.vh1.com/artists/az/usa_for_africa/bio.jhtml

Hvor vi også kan observere at hun faktisk hedder Cyndi Lauper og
ikke, som I alle tre ellers er enige om, Cindy Lauper.

--
Lars Stokholm

Alchemy: silver silverMine = 1000;
gold goldMine = (gold) silverMine;

Fra : Jacob E

Dato : 05-03-03 17:33

Lars Stokholm wrote:
> Hvor vi også kan observere at hun faktisk hedder Cyndi Lauper og
> ikke, som I alle tre ellers er enige om, Cindy Lauper.

Tsk tsk... Lars, hvis du SKAL være pernittengrynet, så må du da ikke hoppe
over, hvor lavet er gærdest:

Hendes rigtige og FULDE navn er: Cynthia Ann Stephanie Lauper Thornton.

Kan dette mon kaldes at "kværulere over kværulanteri"...?

Mvh Jacob E

Fra : Troels

Dato : 05-03-03 17:48

> Hendes rigtige og FULDE navn er: Cynthia Ann Stephanie Lauper Thornton.

Wauv! Ku du det i hovedet?

> Kan dette mon kaldes at "kværulere over kværulanteri"...?

Tjahh..

/Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-03-03 20:20

In dk.kultur.musik, Jacob E wrote:

> Hendes rigtige og FULDE navn er: Cynthia Ann Stephanie Lauper
> Thornton.

Puh! Det fremgik jo tydeligt af mit indlæg :)

> Kan dette mon kaldes at "kværulere over kværulanteri"...?

Næh, men "et langt navn" må du godt kalde det.

Fra : Jacob E

Dato : 05-03-03 23:14

Lars Stokholm wrote:

> Puh! Det fremgik jo tydeligt af mit indlæg :)

> Næh, men "et langt navn" må du godt kalde det.

Det gør vi så, og glæder os over den officielle korte udgave når vi
spiller hende i radioen.

Mvh Jacob E