Browser
stl_s 3840
arlet 2470
slette teksten i adresselinien
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 04-03-03 23:30

Når jeg åbner en IE 6.0 browser op, så fremkommer denne tekst i
adresselinien:
Enter Keyword or Web Address here

Kan det være fordi Google-bar på et tidspunkt var installeret, og har
efterladt sig dette spor?

Hvordan kan jeg fjerne det?

På forhånd tak

/Rasmus Hauge

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-03-03 13:35

Rasmus Hauge Hansen skrev:

> [...]
> i adresselinien:
> Enter Keyword or Web Address here
>
> Kan det være fordi Google-bar på et tidspunkt var installeret,

Nej - men Google kan hjælpe med at få det fjernet. Prøv at søge på
teksten (i anførselstegn).

Jeg fandt følgende link i en ms-nyhedsgruppe:
<http://www.doxdesk.com/parasite/> - det tjekker om en lang række
"parasitprogrammer" er lagt ind. På siden er det også beskrevet
hvordan man slipper af med dem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)