CPN og DMA
Fra : Troels

Dato : 04-03-03 22:18

Prøver lige igen uden vedhæftet fil.

Faldt lige over det her på CPN side:

"
Derfor lavede vi PB til DMA!

yesterday at 3 mar
Derfor lavede vi Playback til DMA: Vores Livemand Anders Birk kunne pga. den
korte varsel ikke flytte et job med sit eget band Love Julie, som spillede
samme aften på Cafe von Hatten. Der var simpelthen ikke tid til at optræne
en ny guitarist, og så var det jo altså bare et TV-show! Der er ingen, der
lover at Bands'ne spiller rigtig live, kun at de optræder. Vi havde det i
hvert fald rigtig, rigtig sjovt sammen med publikum i salen - det håber vi
også I havde!
"

Hvad man synes om den "undskyldning" kan man så selv bedømme.

/Troels

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 05-03-03 22:32

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
> også I havde!
> "
>
> Hvad man synes om den "undskyldning" kan man så selv bedømme.

Det er en god undskyldning. Jeg kunne heller ikke drøm om at optræde med mit
band til sådan et stort show hvis den ene guitarist ikke kunne.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-03-03 22:38

> Det er en god undskyldning. Jeg kunne heller ikke drøm om at optræde med
mit
> band til sådan et stort show hvis den ene guitarist ikke kunne.

På det niveau kunne man vel betale sig fra problemet...? Det er jo ikke
ligefrem teknisk vanskeligt musik, men okay - det er jo ikke alle, der tør
løbe an på den slags, selvom der er mulighed for at spille sangen igennem
til lydprøven.

/Ulrik.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-03 10:23

Troels wrote:
> [...]
> hvert fald rigtig, rigtig sjovt sammen med publikum i salen - det håber vi

Forklaringen som sådan er vel god nok.
Men jeg ville nok føle mig lidt til grin hvis jeg havde betalt penge for
at komme ind og se showet og så blive opfattet som "bare et TV-show!".

Fra : Troels

Dato : 06-03-03 10:48

> Men jeg ville nok føle mig lidt til grin hvis jeg havde betalt penge for
> at komme ind og se showet og så blive opfattet som "bare et TV-show!".

Jeg tror jeg ville føle mig mere til grin hvis jeg var det band der skulle
stå og lade som om man spiller live. Det minder lidt for meget om at stå
foran spejlet som <13-årig. Jeg synes der var andre alternativer de kunne
ha' brugt så man vil ha' haft lidt mere respekt for dem.

/Troels

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 06-03-03 19:50

> [...]
> foran spejlet som <13-årig. Jeg synes der var andre alternativer de kunne
> ha' brugt så man vil ha' haft lidt mere respekt for dem.

Hvis man vil ha' respekt for dem så tag til én af deres kommende koncerter.
Om få timer går de på i Århus på Train. De tre koncerter jeg har været til
har været virkelig gode, og derfra stammer min respekt og begejstring for
gruppen.

- Jeppe

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-03-03 02:02

> [...]
> har været virkelig gode, og derfra stammer min respekt og begejstring for

Og en kanon koncert var det...!!! Læs selv diverse anmeldelser, og giv mig
ret

/Morten