Skærme
Fijala 3554
16 ms TFT+spil???
Fra : Daniel

Dato : 03-03-03 21:44

Jeg går og lurer på at købe en 16 Ms TFT, men jeg er lidt i tvivl om de er
godt nok til FPS spil.
Mon ikke der er en eller anden som kan svare mig på det spørgsmål?

Takker.....

Fra : Tim Christensen

Dato : 03-03-03 22:13

"Daniel" <daxfjern@christensen.mail.dk> wrote in message
> Jeg går og lurer på at købe en 16 Ms TFT, men jeg er lidt i tvivl om de er
> godt nok til FPS spil.
> Mon ikke der er en eller anden som kan svare mig på det spørgsmål?

Ja, 16ms er fint. Det betyder at skærmen kan klare at vise 62,5 FPS hvilket
skulle være nok for langt de fleste (alle).

Mvh

Tim

Fra : Lars

Dato : 03-03-03 22:18

On Mon, 3 Mar 2003 21:44:12 +0100, "Daniel"

Hvis ikke du allerede har læst den:
<http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1785&p=7>
og også resten af testen.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Daniel

Dato : 05-03-03 20:40

Joe, det ser jo ud til at det kan lade sig gøre.

Men er der ikke nogen som kan komme med nogle kommentarer ud fra egne
oplevelser??
og hvilken af dem skal man mon gå ud og invistere i??

Takker......

Fra : Andreas Richard Møll~

Dato : 06-03-03 10:53

Jeg får en 16ms skærm idag eller i morgen, så vil jeg kunne svare jer !!

Fra : JRS

Dato : 11-03-03 23:01

"Andreas Richard Møller" <andreas@richardmoller.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får en 16ms skærm idag eller i morgen, så vil jeg kunne svare jer !!

Jamen vi venter jo spændte !

MVH
JRS

Fra : HL

Dato : 06-03-03 12:07

> [...]
> oplevelser??
> og hvilken af dem skal man mon gå ud og invistere i??

Køb en BenQ fra http://www.m-e.dk/shop/

Koster kun 3695 og virker fortrinligt (har selv en)