Skærme
Fijala 3554
Sony GDM-f500 Focus
Fra : Carsten Lohse

Dato : 03-03-03 18:06

Hej! Jeg har en Sony GDM-F500 21" Focus på den ryger nogen gange og kommer
igen efter der har været sort skærm i et 1/2 sek. Så virker den igen og der
kan gå en time eller to i mellem og nogen gange et min. Jeg tro lidt det er
højspændingen der er noget med! Men det er også lidt underligt når den køre
fint.... Jeg håber der er nogen som ved hvad det er...

MVH

Carsten

Fra : LarsJu

Dato : 08-05-03 19:45

http://www.kandu.dk/

Fra : LarsJu

Dato : 08-05-03 19:49

Hej Carsten

Jeg har også en Sony GDM-F500 21" der går ikke mere end 30 minnuter
imellem at min bliver helt ude af fokus. Har du fundet en løsning.
Ellers kontakter jeg Sony Danmark og undersøger om vi kan få hjælp.

Mvh

Lars Julin

http://www.kandu.dk/