karpe rejser
Fra : kim nielsen

Dato : 03-03-03 16:20

jeg søger kontakt med et par karpe fisker som har kendskab med at rejse ud i
verden for at fiske karper ..så som tyskland frankrig spanien osv.
med det formål evt. at komme med på en tur eller bare at lære om de
forskelige steder der er vær at tage hen og om de mange faldgruper der kan
være ved at tage afsted

håber at høre en masse historier og da gerne at komme på en eller flere gode
ture til de store " bassers" vande

hilsen kim balder

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 03-03-03 18:20

Hej Kim

Vi kan anbefale scandicAngler.com og "Rejs og Fisk" sektionen - Her er
flere gode artikler og reportager fra alverdens lande.

Venlig hilsen
Redaktionen - http://www.scandicangler.com