Hjælp!!!!!!
Fra : Ulrik Probst

Dato : 03-03-03 13:48

Jeg kom en dag til at klikke "yes" i en boks, som jeg ikke vidste hvad var.
Nu har ejg det problem, at hver gang jeg starter browseren, kommer der en
reklamemenu i toppen og bunden af browseren. Hvad kan jeg gøre?

Ulrik

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-03-03 15:10

Ulrik Probst wrote:

> Jeg kom en dag til at klikke "yes" i en boks, som jeg ikke vidste hvad
> var. Nu har ejg det problem, at hver gang jeg starter browseren, kommer
> der en reklamemenu i toppen og bunden af browseren. Hvad kan jeg gøre?

Du skal ihvertfald fortælle en hel del mere om hvilket OS og hvilken browser
du bruger.. ellers skyder vi i blinde og det har ingen glæde af :)

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Ulrik Probst

Dato : 03-03-03 14:19

Ups...sorry!

Windows XP Prof. Dansk
IE 6.0

Når jeg højreklikker øverst i IE kommer der en menu frem (standardknapper,
adresser, hyberlinks osv.). Her er der kommet en ekstra punkt der hedder
"rvbxeuhynoo". Når jeg fjerner fluebenet, så forsvinder den falske topmenu.
I menuen nede i hjørnet ved uret er der en blå globus. Når jeg højreklikker
på den, forsvinder den falske bundmenu. Den ændre også min startside til
følgende: http://sbnl.com/passthrough/index.html?

Jeg er ikke så teknisk anlagt, men jeg håber I forstår problemet og evt. kan
hjælpe mig af med det. Jeg har slettet cookies, ryddet hyberlinks og kørt
Ad-Aware.

Ulrik

Fra : Ulrik Probst

Dato : 03-03-03 14:36

Jeg takker mange gange for hjælpen, men nu er problemet løst. Thanx!

Ulrik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-03 14:15

Ulrik Probst wrote:

> Jeg kom en dag til at klikke "yes" i en boks, som jeg ikke vidste hvad var.
> Nu har ejg det problem, at hver gang jeg starter browseren, kommer der en
> reklamemenu i toppen og bunden af browseren. Hvad kan jeg gøre?

Er det forskellige firmaer, der reklameres for, eller er det et bestemt
firma? Hvis sidstnævnte er tilfældet ville det hjælpe gevaldigt, hvis du
oplyste navnet.

Et af de firmaer, der laver den slags numre er lop.com. Hvis det er dem,
der generer dig, kan du hente en uninstaller her:
http://lop.com/new_uninstall.exe

Ellers kan du prøve med et reklame-/spionfjernerprogram som Ad-aware,
der kan hentes her:
http://www.lavasoftusa.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ulrik Probst

Dato : 03-03-03 14:25

Hej Kim!

Det er lige præcis det firma, der giver mig problemer. Har forsøgt at hente
uninstall-filen, men den virker ikke helt.

Ulrik

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-03-03 19:31

Ulrik Probst wrote:

> Jeg kom en dag til at klikke "yes" i en boks, som jeg ikke vidste hvad var.
> Nu har ejg det problem, at hver gang jeg starter browseren, kommer der en
> reklamemenu i toppen og bunden af browseren. Hvad kan jeg gøre?

2 forslag. Der ikke vedkommer svaret på dit spørgsmål.
Bare et par gode råd.

1) Skriv en overskrift der beskriver dit problem.
2) Når du svarer, så skriver _under_ det du svarer på. Og _slet_ overflødig
tekst.

Hvorfor.? Se linket nederst.

--
Mvh. Jørgen
- Hvordan fungerer nyhedsgrupper.? - Må jeg sælge i alle grupper.?