Oppumpet version af gammel klassiker
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-03-01 21:57

Jeg har flere gange hørt en oppumpet version af det gode gamle nummer
"Aint no stopping us now" i radioen.

Det skulle efter sigende være en gruppe, der hedder noget KC og så
skulle den også være dansk. Jeg kan dælme ikke finde det nogen steder.

Hjælp !

--
Ciao Jesper

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-03-01 22:45

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> Det skulle efter sigende være en gruppe, der hedder noget KC og så
> skulle den også være dansk. Jeg kan dælme ikke finde det nogen steder.

K-Jays

Fra : bingerbooking

Dato : 03-05-01 21:23

"Jesper Haaber Gylling" skrev d. 12-03-01 21:57 dette indlæg :
> [...]
>
> Det skulle efter sigende være en gruppe, der hedder noget KC og så
> skulle den også være dansk. Jeg kan dælme ikke finde det nogen steder.

Hej Jesper

Jeg kan svare på næsten alt om K-JAYS da jeg er i den gode position at være deres booker/manager.

K-JAYS kom med "Aint no stopping us now" 10 Jan. 2001 på Hypnotic - EMI-Medley (dem med Funkstar de lux)
K-JAYS er danske. De har en Album kontrakt og der forventes singel udspil til aug. 2001. (egen komposition)

Glæd Dig!
MVH

Claus

http://www.kandu.dk/