DJ+Dance
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 02-03-03 10:36

Hvad er der blevet af DJ+Dance magasine?
Deres webside har været nede længe efterhånden.

Carsten

Fra : John K

Dato : 02-03-03 22:25

"Carsten Pedersen" <refre@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der blevet af DJ+Dance magasine?
> Deres webside har været nede længe efterhånden.

Det er vist ved at være længe siden det lukkede - og jeg tror ikke du skal
regne med at det kommer tilbage.

Mvh

John K

Fra : Happyhenrik

Dato : 03-03-03 11:35

Folkene der stod for DJ+Dance, har åbnet et nyt site/blad

www.tunemag.dk - !Tune Magazine

Mht. DJ+Dance så tvivler jeg på at de folk der står for det nu er kompetente
nok til at starte det op. I meget lang tid stod der på deres hjemmeside at
de ville starte 1. august 2002.....

Happy