Skærme
Fijala 3554
Liteon,.. værd at gå efter ?
Fra : HM

Dato : 02-03-03 08:23

Se evt blot subj, eller læs min detaljerede beskrivelse her:

Jeg ønsker mig 2 stks 19" skærme(1600 x 1200) til brug med Matrox G450DH

Hidtil har prisen været et problem, billigste brugbare løsning har været at
købe et
par Phillips skærme til ca 2500 Kr stykket, hvis jeg skulle være sikker alt
var OK

I går sad jeg så hos Zitech og legede lidt med skærmene på deres demo-væg,
da
de netop havde 3 stks 19" skærme, LG, Hyundai, Lite-on, og det anvendte
grafik-
kort enda var magen til mit eget så var det ret spændende, alle var
"billig-skærme"
Lite-on helt nede på 1695 Kr, men med en dot på 0.26 og 70 Hz opdatering ved
1600 X 1200, (netop havd Jeg kræver), til min store overraskelse klarede
Liteon-
skærmen sig bedst blandt de 3 skærme 1600 X 1200 klarede den langt bedre end
min afdøde Targa skærm, dette både med højopløste billeder og grafik med
bitte
små bogstaver, brugbare resultater i alle tilfælde, ekspedienten oplyste at
der var
3 års "ombytnings-service" på adressen osv osv så tilsyneladende er alt OK
))

Desværre så nævner Liteon´s hjemmeside ikke mere info om deres skærme, og
det har ikke været muligt at se reele bedømmelser edbpriser.dk,.........

Hvis nogen kan sige noget mere om deres skærme bliver jeg glad, det ser jo
nu
ud til at jeg kan få mit drømme set-up for under 3400 Kr, jeg har ovenikøbet
ku
teste skærmene i ro og mag med et kort som mit eget, men det ille være rart
at
høre nogle reele erfaringer, om holdbarhed, importør, service, samt ikke
mindt
HVEM der fremstiller indmaden til disse skærme,

Min gamle TARGA var en stor skuffelse, kosted 5400 Kr, FOR EN, og gik i
sort efter kun 3 år,....... en måned efter at garrantien udløb,.....

MVH

HenrikMahler