Skærme
Fijala 3554
Valgt 17" CRT Skærm
Fra : Simon

Dato : 01-03-03 23:26

Jeg skal ud og købe en ny computer og skal have valgt mig en 17"
skærm.

Den skal hovedsageligt bruges til spil og diverse andre
computeropgaver(e.g tekstbehandling og programmering etc.)
Den sidste skærm jeg købte var en 14" som kom sammen med min Amitech
166Mhz PC , så jeg er lidt på bar bund nu.

Skærmen skal helst koste under 1700 (gerne mindre
Den behøver ikke at have verdens bedste, mest krystalklare billede,
det skal bare være til at se på. :)

Jeg har kigget på en del skærme, og er ærligt talt meget forvirret
priserne spænder jo fra 1100-3000kr og op efter.

Så hvilke skærme som både har en rimelig pris, men også et
skærmbillede som er til at holde ud at se på og så efter et par års
brug, vil i anbefale?

Mvh Simon

Fra : Grinz

Dato : 02-03-03 09:27

Jeg har lige købt en Samsung 757NF.

Billedrøret er helt fladt + billedet er knivskarpt + designet er monster
flot og så virkede skidtet fra første 1 sekund. Herligheden har kostet mig
ca. 2.000kr. + fragt.

Desværre var jeg for nærrig til at købe en fladskærm. Mit problem er, at jeg
ikke kan finde den ideelle plads på skriveboardet. Skærmen fylder ikke mere
end andre 17", men for mit vedkommende er den for stor.

Tænk dig om før du køber.

Grinz

Fra : Simon

Dato : 02-03-03 21:00

2000kr? Er det virkeligt nødvendigt at hælde så mange penge i en skærm?
Men ok den er kommet med i mine overvejninger, så tak.

Andre bud?

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 17:08

Det samme kan du få en Samsung 957P for...
19" og godt billede...

Mvh
Allan