40 HK 4-takt ?
Fra : Henrik Christensen

Dato : 01-03-03 17:41

Hej.

Jeg overvejer at købe en brugt motor på 40 HK 4-takt, ligemeget
hvilket mærke, hvad skal jeg regne med at skulle give for sådan en
motor i ordentlig stand ????

Fra : Michael

Dato : 01-03-03 20:18

Alt for meget sikkert... =)

Fra : Martin Nielsen

Dato : 02-03-03 09:27

Det er jo ikke til at svare på, det kommer helt an på mærket og alder/stand.

Martin

Fra : Michael

Dato : 02-03-03 11:41

Prøv den her link de kan hjælpe.