Filmen 'White Dog' efterlyses!
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 01-03-03 02:54

Hej,

Er der mon nogen som har filmen White Dog liggende gemt væk og som evnt. vil
sælge den?
Filmen er lavet af Samuel Fuller og er fra 1982.

Andre film hvor den hvide schæferhund indgår har også meget stor interesse,
om end bare titlen på filmen hvis du ikke vil sælge den.

--
Hilsen
·.·´¨ ¨)) -:¦:-

My email: kenneth-jensen@mail.sonofon.dk
My web: www.wgsd.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-03-03 03:52

Hej Kenneth

hvis jeg ikke husker helt galt, så omhandler den film ikke en hvis schæfer.
Hunden er godt nok en schæfer. Men den er en såkaldt " White dog ", hvilket
altså vil sige, at den angriber sorte mennesker, som til sidst fanges, og
forsøges genopdraget, hvilket altså mislykkes.
Ikke lige en film man skal vise, hvis man vil styrke schæferen image.
Hunden vil sikkert blive lige så afholdt som " Cujo, en hund efter blod "

M.V.H.....Benny..

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 03-03-03 12:57

Det er nu en hvid schæferhund der har hovedrollen i filmen "White Dog"
Her er et link med omtale af filmen http://www.fast-rewind.com/whitedog.htm

Og jeg mener nu ikke at filmen skader schæferens image da filmen omhandler
racisme, og en hvilken som helst hunderace vil blive en "white dog" hvis den
blev behandlet på samme måde. Man har jo bare valgt den hvide schæferhund
for at understrege at det er en "white dog", altså en der angriber sorte
mennesker.

En hund bliver hvad vi mennesker gør den til...

Hilsen Kenneth

------------------------

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-03-03 16:31

Hej Kenneth

Nå skriver vi ovenover, lige meget når bare vi er enige.
Nå ja noget af det var da rigtigt. Det er mange år siden jeg har set
filmen. Hunde kan bide, så derfor hvis du spørger mit postbud, så bider
hunde, og derfor tør hun ikke komme ind til mig. Så bare det, at den er en
hund skader enhver hunds image. Jeg kan ikke huske om jeg har den, og det
er noget af en opgave at finde ud af det, så send mig en mail, som jeg kan
gemme, så jeg husker det, når jeg kommer ned i de dybe gemmer. Jeg havde
engang en database over filmene og hvad der ellers var på 3 - 400 videobånd,
men den gik til, da et lyn tog harddisken. Så kender du jo nok det gode
gamle ordsprog......

Rigtige mænd tager ikke Back-up
De græder til gengæld tit....)