Holler high & Like a rollercoaster
Fra : Joachim

Dato : 01-03-03 01:17

Kære forum, kan nogen her hjælpe? Jeg søger desperat efter disse tekster.

'Holler high' er med 'Sort sol' og 'Like a rollercoaster' er med en gruppe
som kaldte sig 'Sugar and the lollipops'.
Jeg mener selv at jeg har prøvet alt (prøvet a lytte dem af, biblioteket,
Google m.v.)
Uden nævneværdig held..........

Kan DU hjælpe her, vil jeg meget gerne høre nærmere......

På forhånd tak.

Fra : Lé freak

Dato : 01-03-03 15:47

> 'Holler high' er med 'Sort sol'

tja her kan du ihvertfald spille guitar til mens du synger:
http://www.ultimate-guitar.com/f_show_song.php3?id=42488

søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-03-03 14:08

"Joachim" <joachim@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Google m.v.)
> Uden nævneværdig held..........
>
> Kan DU hjælpe her, vil jeg meget gerne høre nærmere......

Hej Joachim

Lige for at rette en lille misforståelse, Rollercoaster, er med Sugar, og
findes umiddelbart på forskellige plader. Når jeg retter dig, er det fordi,
hvis du går efter Sugar & The Lollipops, finder du ikke Rollercoaster, da
deres plade hvor de var sammen med gruppen, og hed Sugar & The Lollipops,
som udkom i 1981, ikke indeholder Rollercoaster, som først kom i 1982. Den
findes på albummet Sugar & Spice, og er altså med Sugar. Det kan dog godt
være lidt problematisk at fremskaffe disse to albums, men du har et håb
mere. Den findes nemlig også på Power pop 1982 volume 2. Jeg har lige
checket om der var tekster med pladen, men desværre. Men kan du ikke finde
den andre steder, så kan jeg da tilbyde en MP3 ( Hvor umoralsk af mig ), så
kan du selv skrive den ned. Men Power pop 82 - 2 skulle ikke være vanskelig
at finde. Jeg tror endda jeg selv har et ekstra eksemplar.

M.V.H.....Benny..

Fra : Joachim

Dato : 04-03-03 16:32

Hej Benny! Tak for dit tilbud om Mp3. Desværre taler lovgivningen jo ikke
for den slags initiativer. Øv!
Du får lov at holde din moral intakt......

/Joachim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-03-03 12:31

> Hej Benny! Tak for dit tilbud om Mp3. Desværre taler lovgivningen jo ikke
> for den slags initiativer. Øv!
> Du får lov at holde din moral intakt......
>

> /Joachim

Uha Joachim

Den er vist skadet på liv og sjæl

Hilsen Benny