Korruption på Danmarks førende musik-side
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-03 00:26

ER DANMARKS FØRENDE MUSIKSIDE KORRUPT ?

Der kan læses spændende ting på "Dansktoppen.subnet". En journalist anklager
siden for korruption. Den skulle tilgodese "Kim og drengene" i forhold til
andre p..a. sponsorgaver.
Journalisten fortæller,at han overvejer at skrive en artikkel i sin
avis, for at få det frem for befolkningen.

I den forbindelse kan jeg dog fortælle at "Kim og drengene" faktisk er
spurtet op på 1. pladsen på både lokalradioernes fælleshitliste
"Dansktopbarometeret" og på fjernsynets dansktopliste "Dansktopscenen", så
de ER jo faktisk temmelig populære. De står jo også for øjeblikket største
danske superhit "Godmorgen til hele verden". Nr. 1. på lokalradioerne.

MYSTIK PÅ DR-DANSKTOPPEN

Neeejj, så er der noget andet jeg synes er mystisk og det er at de ikke er
kommet ind på DR-Dansktoppen ved de sidste 3 test, ikke engang superhittet
"Godmorgen" opnåede en placering. Denne forskel er ret iøjnefaldende.
Derimod ligger der i øjeblikket 2 plader på listen, som slet ikke er i
dansktopstilen og ydermere med sangere som slet ikke er nær så kendte og
populære eller dygtige til at lave god musik. Det er en som hedder Thomas
Kjellerup. Den anden er Lars Lilholdt, han er nok lidt mere kendt. Men
hvorfor pokker er der den himmelråbende forskel - Har den musikpolitisk
korrekte elite i DR sat nogle næseringsfiolk ind i Dansktop-juryen, folk som
egentlig slet ikke kan lide dansktopmusik? - Eller hwa???? - De øvrige 8
plader på listen er udmærkede og med meget mere kendte sangere som f.eks.
Jørgen Bitch og Jeanette Sund.

Hilsen Åge

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-03-03 08:56

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

ER DANMARKS FØRENDE MUSIKSIDE KORRUPT ?

Nix, den brede befolkning har blot valgt denne gang at sætte i, og vise hvad
folk vil ha, og mest af alt IKKE vil ha.

Kim

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 01-03-03 20:41

> [...]
> Journalisten fortæller,at han overvejer at skrive en artikkel i sin
> avis, for at få det frem for befolkningen.

Wow! Dette er stort!
Den pågældende journalist må afgjort kandidere til Pulitzer-prisen med den
vilje og trang til at overveje at bryde tavsheden og dermed delagtiggøre
verdens befolkning i at Kim får gratis Wunderbaum og drengene går til
ludere.
Tænk engang: Kim og drengene er måske korrupte!
Skandale!
Det næste må blive at USA vil have krig mod Irak.
Men det går der jo nok 100 år før visse ovre i det mørke fatter det.

M.v.h.
Gorm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-03 23:02

Gorm Johnsen <gorm@mumiytroll.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b3r2b7$amp$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> vilje og trang til at overveje at bryde tavsheden og dermed delagtiggøre
> verdens befolkning i at Kim får gratis Wunderbaum og drengene går til
________

Ja jaja - Er det nu ikke lige at...........

Men man kan da læse mere om situationen her, på Danmarks
musikinformationsside, hvis man lige klikker ind en tur:

http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html

En afstemning på siden viser at kun 15 % af danskerne tror, at der virkelig
skulle være korruption med i spillet mellem informationssiden og Ballumhus.
Så deettttt...

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-03-03 13:17

Gorm Johnsen <gorm@mumiytroll.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b3r2b7$amp$1@news.cybercity.dk...

> Det næste må blive at...... < og en hel masse andet sjovt snak som er
klippet væk

________

men nu tages der til genmæle.

HVAD ER JESPER SØRENSENS ÆRINDE EGENTLIGT - OG HVEM ER HAN ?

Hans alvorlige anklager mod Kim og Drengene og Danmarks altdominerende
musikside sætter et alvorligt spørgsmålstegn ved hvem Jesper Sørensen, som
åbenbart forsøger at skabe skandale, egentlig er.
Han truer jo med måske at bringe sagen frem i sin avis, men hvilken
avis er det han repræsenterer, Ekstra Bladet, BT eller hvad?. Det fortæller
han ikke.

DET STRØMMER IND MED STØTTEINDLÆG TIL MUSIKSIDEN

Ingen tager åbenbart Jesper Sørensen alvorligt. Men han kan jo passende lige
fortælle hvem han er og hvilke medie han repræsenterer.

MUSIKSIDEN FÅR STØTTE FRA DANMARKS TV-HITLISTE "Dansktopscenen"

Den store danske tv-hitliste giver sin fulde støtte til
"Dansktoppen.subnet". Tv-hitlisten vil også gerne vide hvem Jesper Sørensen,
som laver al den postyr, egentlig er og hvilken avis han repræsenterer.
"Skjold Christensen" fortæller i den forbindelse at der på Danmarks
TV-hitliste i hvert fald ikke foregår noget korrupt. Der sker en omfattende
kontrol ved stemmeafgivningen, så ingen kommer til at kunne stemme 2 gange.
At "Kim og Drengene" er nr. 1 på både tv og radio er helt reelt. Spændende
at følge sagens videre forløb.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-03-03 14:11

> [...]
> plader på listen er udmærkede og med meget mere kendte sangere som f.eks.

Hej Åge

Du vil vel ikke påstå, at Jørgen & Jeanette er mere kendte end Lars
Lilholdt. ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-03-03 19:08

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e635457$0$52186$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Du vil vel ikke påstå, at Jørgen & Jeanette er mere kendte end Lars
> Lilholdt. ??
____________

Tjahhhhhh.... Hmmm.... Det kan da også være at de er lige kendte. Nu hører
man jo bare sjældent Lars Lilholdt i de folkelige lokalradioer. Der er jo
mange flere ønsker på Jutlandia end på Lars Lilholdt. Han kan jo næsten ikke
slæbe sig op som den 50. mest ønske sanger på årets topliste (På
nordjyllands slagerradio)
Derfor formodede jeg som bare at Lars nok ikke var så kendt i den brede
befolkning. Hvorfor ønskes han så ikke?.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-03-03 02:54

> [...]
> Derfor formodede jeg som bare at Lars nok ikke var så kendt i den brede
> befolkning. Hvorfor ønskes han så ikke?.

Hej Åge

Vi kan ikke være enige hver dag, hvis du hører Jutlandia hver dag, har du
ingen grund til at ønske at høre dem, for det kommer jo helt pr automatik.
Så man kan måske kende en Schlager / slager / evergreen på hvor ofte den
ønskes, ikke hvor kendt en kunstner er.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-03-03 06:03

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e64076d$0$52163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> ikke være enige hver dag,

______

Nej, hehe. Alting med måde.

Hilsen Åge

Fra : Ben Knudsen

Dato : 04-03-03 11:15

halldorsson@post.tele.dk writes:
> [...]
>virkelig
>skulle være korruption med i spillet mellem informationssiden og

Forkert. Afstemningen kan aldrig vise andet, end af 15 procent af sitets
brugere mener noget om dette tåbelig emne.
Uden i øvrigt at kunne føre bevis for min påstand vil jeg i øvrigt mene,
at hovedparten af den danske befolkning - hvis adspurgt - vil foretrække
at Kim & drengene bliver fodret med LSD og spærret inde i et meget lille
rum med fliser på væggene sammen med to PA-dimensionerede højtalere, der
kun spiller reggae og tysk tekno.
Så kan de lære det, kan de.

Mvh Ben