Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
samsung 957p 19"
Fra : h.r

Dato : 27-02-03 12:05

tænker på at købe den i dag
har set lidt anmeldelser hist og her
er der nogle der har denne skærm
så vil jeg gerne høre om den er ok
på forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-03 17:31

> tænker på at købe den i dag
> har set lidt anmeldelser hist og her
> er der nogle der har denne skærm
> så vil jeg gerne høre om den er ok
> på forhånd tak

Har ufrivilligt haft en på prøve... Herlig skærm - har lige bestilt en til
en kammerat...
Jeg vil vurdere den til Best Buy - i klassen fra 0 - 2000,- kr...

Når jeg siger ufrivilligt så var det fordi jeg bestilte en 957DF til 2700,-
kr - hos en Net-butik... Fik så 957P'ern med posten (til 2000,-)... Der blev
trukket 2700 fra min visa konto... Fik det dog byttet... Eller rettere - jeg
fik pengene tilbage efter at have været sagen igennem ca. 1½ mdr. med
netbutikken...

Så købte jeg en Hansol 920D hos en netbutik i Aalborg... edb-biksen hed han
vist... Mægtig god service...

Mvh
Allan

Fra : h.r

Dato : 06-03-03 23:02

> [...]
> netbutikken...
>
> Så købte jeg en Hansol 920D hos en netbutik i Aalborg... edb-biksen hed
har købt den for 2000 kr og jeg er helt tilfreds