Mandril-Safir og Granat
Fra : Butterfly McQueen

Dato : 28-02-03 01:15

Nu har jeg barslet med det her spørgsmål i lang
tid,så nu skal det være.

Kan nogen herinde huske mandrilindslaget
om boybandet Safir&Granat,
med Larts Hjortshøj i studiet,som den tjekkede
manager?
Til sidst synger Safir og Granat(Lasse Rimmer og
Frank Hvam)sangen "Geometri eller butterdej".

Jeg har altid undret mig over musikken.
Hvem har skrevet det?

Jeg forventer egentlig ikke nogen svar,
men jeg ville lige gøre forsøget på at finde ud af det.

Thanx.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 28-02-03 14:46

"Butterfly McQueen" <tul@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> manager?
> Til sidst synger Safir og Granat(Lasse Rimmer og
> Frank Hvam)sangen "Geometri eller butterdej".

Nu kan jeg ikke heeeeelt huske indslaget så godt, som jeg gerne ville, men
jeg mener, det er lavet over "Krøller eller Ej", af Tommy Tvebak.

Jeg kan dog kun sige, at det er en gisning, jeg har ikke set Mandril
længe...

> Jeg forventer egentlig ikke nogen svar,
> men jeg ville lige gøre forsøget på at finde ud af det.

Hvo intet vover, intet vinder! Husk det!

mvh
Mads

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 28-02-03 20:12

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@ensmartazz.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg ikke heeeeelt huske indslaget så godt, som jeg gerne ville,
men
> jeg mener, det er lavet over "Krøller eller Ej", af Tommy Tvebak.

Det er jeg ret sikker på,det ikke er.
Grunden til at jeg spørger,er fordi det nærmest virker
skrevet til teksten.
Først en indledning,dernæst 1 vers og afrunding
til sidst.
Derfor undrer jeg mig lidt.

> Jeg kan dog kun sige, at det er en gisning, jeg har ikke set Mandril
> længe...

Omtalte indslag findes så vidt jeg husker på DVD'en.
Det er en klassiker.Virkelig sjov.
Lars Hjortshøj er god til at formidle rollen,
som en påtaget cool manager.

Mvh Butterfly
"I'm willing to forgive and forget,because it's
something I'll always remember."

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-02-03 19:17

On Fri, 28 Feb 2003 01:14:33 +0100, "Butterfly McQueen"
<tul@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Hvem har skrevet det?
>
> Jeg forventer egentlig ikke nogen svar,
> men jeg ville lige gøre forsøget på at finde ud af det.

Prøv evt. at spørge i dk.medier.tv hvor Lasse Rimmer nogen gange
hænger ud.

--
Kasper Aae

Fra : Henrik Hejbøl Jensen