Hvor finder jeg røde mor med.....
Fra : Brian

Dato : 27-02-03 23:07

Hej.

fandt et gammelt kassettebånd med røde mor.
Der var 1 sang på, jeg tror den hedder "økonomisk demokrati"
Det er om anger Jørgensen og hans politik.

Hvor pokker finder jeg den i en ordentlig kvalitet,
er den på nogle opsamlingsplader ??

Håber der er en der kan hjælpe.

Mvh
Brian

Fra : Lars Rindsig

Dato : 27-02-03 23:11

Brian wrote:

> fandt et gammelt kassettebånd med røde mor.
> Der var 1 sang på, jeg tror den hedder "økonomisk demokrati"
> Det er om anger Jørgensen og hans politik.

Alle Røde Mors plader blev genudgivet på CD sidste sommer som et
bokssæt, der kostede en jetjager. Jeg ved faktisk ikke, om de enkelte
albums kan købes enkeltvis.

Lars

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 27-02-03 23:16

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse
> Alle Røde Mors plader blev genudgivet på CD sidste sommer som et
> bokssæt, der kostede en jetjager. Jeg ved faktisk ikke, om de enkelte
> albums kan købes enkeltvis.
>
> Lars

De blev også genudgivet enkeltvis, ØD sangen findes på cden "Grillbaren"
(der koster kr. 66 hos Rillen.dk)

/Jens

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-02-03 00:01

Jens Frøkjær Laursen wrote:

> De blev også genudgivet enkeltvis, ØD sangen findes på cden "Grillbaren"
> (der koster kr. 66 hos Rillen.dk)

Biblioteket har den også:
http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field1=Forfatter&term1=R%F8de%20Mor

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Brian

Dato : 28-02-03 13:01

Tak for jeres replys, nu har jeg nogle muligheder der skal afprøves.

Mvh
Brian