Hundefoder!
Fra : Søren Bendesen

Dato : 27-02-03 20:05

Da jeg netop har købt hund er jeg ved at undersøge hvad foder koster. Jeg
har fået tilbudt Best Choice til 270 kr. pr 15 kg. sæk. Er der nogen der ved
om det er billigt og om jeg evt. kan få samme mærke billigere andet steds???

Mvh
Søren

Fra : Ladycatwoman

Dato : 27-02-03 20:21

"Søren Bendesen" <bendesenREMOVE@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> om det er billigt og om jeg evt. kan få samme mærke billigere andet

Hej Søren.

Nu skriver du ikke, hvilken slags det er Maintenance, puppy eller?, men hvis
det er Maintenance er det billigt ifølge de priser jeg har fundet 312,5.

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Søren Bendesen

Dato : 27-02-03 20:50

Det drejer sig om alle slags... Der er ens pris på alle poser! Uanset om det
er puppy, junior, senior osv.

Mvh
Søren

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-03-03 19:30

"Med venlig hilsen Cujos mor."

Hedder din søn cujo eller har du født en hund ???

/MS (som ikke er min hunds far)

Fra : Ladycatwoman

Dato : 02-03-03 19:39

"Martin Sørensen" <ms@danhunters.dk> skrev i en meddelelse
> "Med venlig hilsen Cujos mor."
>
> Hedder din søn cujo eller har du født en hund ???
>

> /MS (som ikke er min hunds far)

Hvilken humor hvilken humor. Den har jeg alligevel ikke hørt før, den var
fandme god. Nu kan jeg smilende lægge mig på sofaen med min søn og nyde, at
der endnu findes nogen med humor. HA ha ha ha ha .

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Jynis

Dato : 27-02-03 20:54

> [...]
ved
> om det er billigt og om jeg evt. kan få samme mærke billigere andet

Hej Søren
Prøv at gå tilbage i indlægene til d. 24. / 2. " et nyttig links vedrørende
bl.a. foder. " Skrevet af Ladycatwomen. I den artikel står der meget om
hvad vi har brug for at vide når vi forsøger at gå ind i foder junglen.
Da jeg handler med foder i min lille grovvare butik , vil jeg ikke sige
hverken for eller imod med priser i forhold til kvaliteten.
Tillykke med din nye hund, hvad er dens navn?
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Søren Bendesen

Dato : 27-02-03 20:57

Hej Jytte..

Det lille vidunder hedder Freja og er en schæferhvalp!! Og i morgen når jeg
får hende er hun netop fyldt 9½ uge. Dvs hun blev født juleaften!

Jeg har lige været inde på siden og se hvad der står... Og hvis man ellers
bare ved noget om foder osv. i forvejen er det helt klart en rigtig god
side. Men for mig som nybegynder så er jeg nok mere tilbøjelig til at lytte
til, hvad nogle kloge mennesker siger... Og jo, jeg kan godt finde ud af at
filtrere informationer

Mvh
Søren

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 28-02-03 09:06

On Thu, 27 Feb 2003 20:56:54 +0100, "Søren Bendesen"
<bendesenREMOVE@mail.sonofon.dk> wrotd:

> [...]
>til, hvad nogle kloge mennesker siger... Og jo, jeg kan godt finde ud af at

,,,,,,,,,,,,,,siden er ellers ret god , og hvis du går ud fra hvad der
står , og studerer foddermærkernes ingredienslister i de forskellige
dyrhandlere som jeg har haft gjort så vil du finde ud af at Nutro er
det bedste og sundeste og billigeste i forhold til optagelsesevnen og
i forhold til hvad der kommer ud den anden vej osv det er det bedste
der er på det danske marked , selv om det koster mellem 400-450 for 15
kg kan det godt betale sig , og at lade din hund leve af det billige
fodder er som hvis du lod dine børn spise røde pølser hver dag .

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George.

DOG FIGHTING

"The moral progress of a nation can be judged by the way it treats its animals" - Gandhi