OE6 skalerer aut. billeder
Fra : Martin San.

Dato : 27-02-03 01:52

Hejsa.

Når man åbner billeder i OE6 der er større end browservinduet, så skalerer
OE selv billedet ned (med en dårlig billedkvalitet til følge). Kan man slå
denne funktion fra, således at billedet altid bliver vist i fuld størrelse?

--
MVH Martin Sandorff
Har opdaget at vi var 2 personer som brugte samme signatur (Martin S.), og

Fra : Madsen

Dato : 27-02-03 02:30

Martin San. skrev:

> [...]
> skalerer OE selv billedet ned (med en dårlig billedkvalitet til
> følge). Kan man slå denne funktion fra, således at billedet altid

Du mener IE 6, ikke?

Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret og fjern flueben
ved: 'Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse'.

Madsen.

Fra : Martin San.

Dato : 27-02-03 04:21

> Du mener IE 6, ikke?

Hovsa! Jo, IE6 og ikke OE6! Jeg var sq lidt træt der...

> Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret og fjern flueben
> ved: 'Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse'.

Igen! Jeg har åbenbart været _meget_ træt, for jeg har været derinde og
kigge tidligere på aftenen men kunne ikke finde nogle passende
indstillinger, syntes jeg.
Tak for hjælpen!

--
MVH Martin San.