Oceans Eleven Soundtrack
Fra : spæf

Dato : 26-02-03 15:16

Jeg er på udkig efter musik der minder om det der er på Oceans Eleven (2001)
soundtracket. De numre jeg tænker på er de som er lavet af David Holmes.

Det er nogle lækre groove/funk agtige sager.

Så hvis nogen kender noget lign., så meld endelig ud.

spæf

"live long and prosper"

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-02-03 23:16

spæf wrote:

> Jeg er på udkig efter musik der minder om det der er på Oceans
> Eleven (2001) soundtracket. De numre jeg tænker på er de som
> er lavet af David Holmes.
>
> Det er nogle lækre groove/funk agtige sager.

Jeg kan klart anbefale dig at prøve nogle af David Holmes andre
plader - der er et par stykker:

- Bow Down To The Exit Sign
- David Holmes Presents The Free Association

Begge to er rigtig gode studiealbums - stilen kan god være lide mere
rå end på Oceans Eleven, men de er rigtig fede, Holmes har også
lavet en del mix-plader, men disse varierer ret kraftigt i stil og kvalitet,
så dem bør du nok lytte på først ... udover manden selv er der Dzihan
And Kamian, Howie B (som er lidt spacy) og DJ Shadow.

/Peter

Fra : spæf

Dato : 28-02-03 15:48

> [...]
> så dem bør du nok lytte på først ... udover manden selv er der Dzihan
> And Kamian, Howie B (som er lidt spacy) og DJ Shadow.

Tak for det, det tjekker jeg ud.

spæf

"live long and prosper"