Skærme
Fijala 3554
Blinkende Sony 17"
Fra : plh

Dato : 26-02-03 09:53

Min multiscan 200ES flimrer blinkende periodisk i venstre øverste del af
skærmen.

Kan jeg gøre noget, eller skal jeg bare vente til den går i
sort/exploderer/beamer sig selv op eller... ?

Jeg har prøvet med andre opløsninger og frekvenser.

per

Fra : M.Kay

Dato : 26-02-03 17:37

I know it's awful, but plh wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> [...]
> sort/exploderer/beamer sig selv op eller... ?
>
> Jeg har prøvet med andre opløsninger og frekvenser.

Har du kigget efter støjkilder? F.eks. transformer til bordlampen eller
højtalere og lign. Hvis du har nogle elektriske dimser, magneter, spoler,
Roentgen apparater you name it, så flyt dem væk fra skærmen. hvis det ikke
virker så må du hellere vente på at den bliver så dårlig at du køber en ny.

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : plh

Dato : 26-02-03 20:22

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker så må du hellere vente på at den bliver så dårlig at du køber en

he-he, det var s´gu bare højttaleren der var kommet for tæt på skærmen. Tak
for hjælpen, M. Kay

Per