omplacering af hund
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-02-03 21:11

Godaften

Er der nogen der kan fortælle forskellige steder her på nettet hvor man kan
annoncere om salg af hund(e). Det er ikke mig der skal sælge min dejlige
Nicki, men det er en dame jeg kender der desværre ikke længere kan beholde
sin hund.

Indtil vidre har jeg lagt annoncer på dba, poten, hunde info-mødestedet, og
dk.marked.privat.dyr

Er der flere muligheder?

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : skh

Dato : 26-02-03 08:00

Hej Bolette,

Jeg kigger ofte på dyrenettet.dk og er faldet for så mange skønne dyr , så
jeg kunne have en hel zoologisk have, hvis jeg hentede dem alle :)

Hilsen
Susanne

Fra : x Vuf x

Dato : 26-02-03 01:58

Prøv at gå ind på http://www.annoncemarkedet.dk

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ kennel***@sonpet.com fjern de 3 *

Papillonhvalpe. Nu er uldtotterne gamle nok til at flytte hjemmefra.
Mail mig og du får måske mit tlf.nr.