Hundeskove i DK
Fra : Marianne Feddersen

Dato : 25-02-03 17:28

Hej alle

Jeg har søgt lidt rundt for at finde et kort eller en liste over
hundeskove i Danmark. Det eneste jeg har kunnet finde var et kort over
indhegnede hundeskove og det ville jo være rart at vide hvor alle de
andre ligger. Jeg kunne ikke finde noget på Skov- og naturstyrelsens
hjemmeside.

Ved nogen hvor jeg finder det?

Marianne Feddersen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-02-03 18:59

Mon man stadig kan hente en folder op biblioteket??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 25-02-03 19:44

Nina El Falaki wrote:
> Mon man stadig kan hente en folder op biblioteket??

Næste gang jeg kommer på biblioteket kigger jeg lige.
Tak for tippet.

Marianne Feddersen

Fra : Kr Kristensen

Dato : 25-02-03 19:12

Jeg kunne ikke finde noget på Skov- og naturstyrelsens
> hjemmeside.

Hej
Prøv igen at gå ind i skov og naturstyrelsen og søg så kommer alle
hundeskove i DK op
Alle hundeskove i DK er indhegnet p.ga at hunde ikke skal rende i hele
skoven for at jage vildt.
Kristian

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 25-02-03 19:43

Kr Kristensen wrote:
> Prøv igen at gå ind i skov og naturstyrelsen og søg så kommer alle
> hundeskove i DK op

Tak for det, det vil jeg prøve.

> Alle hundeskove i DK er indhegnet p.ga at hunde ikke skal rende i hele
> skoven for at jage vildt.

Det er ikke helt rigtigt. Vores nærmeste hundeskov ligger nord for Vejle
(nærmere bestemt Uhrhøj) og den er bestemt ikke indhegnet. På skiltet
står der at løse hunde er tilladt hvis hunden er i følge med en fører
der har kontrol over hunden, plus sådan et skilt med en hund uden snor
(den der plejer at være en streg over)

Marianne Feddersen