Skærme
Fijala 3554
HVEM KENDER DENNE ? : LG F900B
Fra : FCKB

Dato : 25-02-03 14:27

Jeg skal have ny skærm, og vil godt snuppe en af de flade !
Denne her ser ud til at være god til prisen, har ikke tænkt mig at "ofre"
det helt store....

Hvis nogen har erfaring med denne eller LG i det hele taget,
vil jeg meget gerne høre fra jer !

mvh
FCKB

Fra : Kimmiboy

Dato : 25-02-03 15:07

"FCKB" <fckb@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det helt store....
>
> Hvis nogen har erfaring med denne eller LG i det hele taget,

Hej
Jeg syntes helt klart at LG laver nogle kvalitets-skærme som holder i mange
år.
Har selv en 19" LG 955E som jeg aldrig har fortrudt at jeg købte, den står
skarpt, god billedkvalitet og kan sættes op i meget højre opløsninger.
Så jeg kan varmt anbefale LG selvom jeg ik lige kender LG Flaton F900B, men
spc. ser jo fine ud på den.

Mvh Kim