gåtur København
Fra : bettina

Dato : 25-02-03 11:23

Ja nu sidder jeg jo og blir helt misundelig på alle de jyder der skal mødes
og gå tur med deres hunde, så sku vi tage og prøve at stimles sammen igen i
København?
Nu er ulveturen jo vel-overstået.
Hvad med søndag den 9/3. kl 14 ved skovbrynet station??

Bettina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-02-03 22:08

Hej Bettina

"bettina" <nospampruehs@mocka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> København?
> Hvad med søndag den 9/3. kl 14 ved skovbrynet station??

Nicki og jeg kunne mægtig godt tænke os at mødes en dag og gå en tur med
jer, men lige den søndag du nævner passer ikke så godt for vores vedkommen,
men nu på søndag ville passe perfekt, men kan du der?

Hvilken hund har du?

Nicki er er D/S gårdhund på 2 år, og elsker at lege med andre hunde

Mange hlsner fra

Bolette

Fra : bettina

Dato : 26-02-03 08:34

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
vedkommen,
> men nu på søndag ville passe perfekt, men kan du der?

Gerne for mig.
Jeg har en rhodesian ridgeback, så det er unægtelig en lidt anden
størrelsesorden, men det plejer nu ikke at forhindre hende i at lege

Er der andre der er med på den først kommende søndag ? den 2/3 må de så
være.

Bettina

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 26-02-03 20:48

Jeg vil også gerne med - men kan selvfølgelig ikke søndag kl. 14 Men
næste gang. Jeg har 3 hunde - to PON og en Border collie hvalp på 4 mdr.

KH
søs

Fra : bettina

Dato : 27-02-03 10:26

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> wrote in message
> Jeg vil også gerne med - men kan selvfølgelig ikke søndag kl. 14 Men
> næste gang. Jeg har 3 hunde - to PON og en Border collie hvalp på 4 mdr.

Øv..forhåbentlig næste gang..og inden din dejlige Border bliver for uhvalpet
ikk

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 27-02-03 13:14

Hej

Jeg ville også gerne med, men er p.t. ikke helt sikker på at jeg kan,
da jeg skal hente en der kommer fra ferie, men jeg ved mere når vi
nærmer os søndagen, men jeg vil gøre hvad jeg kan for at møde jer, så
kan vi lave en "halv" aftale, hvis I nævner et tidspunkt, vil jeg være
der på slaget, ellers går I bare
Og så håber jeg at kunne komme med en anden gang...

Jeg har selv to border collier, der ville nyde at have selskab på en
tur

Mange hilsener

Jeannette Svensson/asko

Fra : Ann K.

Dato : 27-02-03 13:34

Hmmm - regner da med at vi kan deltage
Tid??? Sted???
Mvh Ann - og Sif + Dise, der synes det kunne være sjovt at få sin helt
egen D/S at gnaske i

Fra : bettina

Dato : 28-02-03 08:39

Skovbrynet station kl 14.00 (dut) På parkeringspladsen foran stationen.

Fra : bettina

Dato : 28-02-03 08:38

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-03-03 16:22

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tak for en rigtig hyggelig gå-tur, nu er vi godt nok trætte Nicki og jeg af
al den kolde luft, men vi er klar en anden gang.

fortsat god søndag

Bolette og Nicki

Fra : bettina

Dato : 03-03-03 09:02

> [...]
af
> al den kolde luft, men vi er klar en anden gang.

I lige måde. Mocka og jeg var glade for at komme hjem i varmen, for det var
en kold men mægtig hyggelig fornøjelse, der forhåbentlig vil blive gentaget.

bettina

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-02-03 18:31

Hej Bettina

Er det stadig kl 14, og mødes vi ved pakerings pladsen?

Mange hilsner fra
Bolette og Nicki

PS vi glæder os til at møde jer alle sammen