Hjælp til excel makro
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-02-03 10:19

Hej ng.

Sidder med et regneark der indeholder en masse rækker
med formler a la denne:
=HVIS(C12=D12;"";HVIS(C12>D12;"+";"-"))

Når arket åbnes kopieres værdierne fra C til D (skjult)
og denne formel "reagerer" så hvis der i originalkolonnen indtastes
en værdi der er forskellig fra den oprindelige.
Problemet er bare at hvis brugeren indsætter en ny række så indeholder
den jo ikke nogle formler. Derfor kunne jeg godt tænke mig at det
ikke lå pr. række men som en samlet stump kode der kan løbe HELE
regnearket igennem og sætte +/-. Men jeg mangler de vise sten - kan
ikke rigtig få hul på den. Er der nogen der sidder med nogle
guldkorn de vil dele ud af ?
--
Peter J

Fra : Leo Heuser

Dato : 28-02-03 09:34

Hej Peter

Umiddelbart vil jeg tro, det kan løses med med noget
kode, der eksekveres hver gang, der indtastes i en celle,
men det kræver mere specifikke oplysninger om, hvorledes
arket er indrettet. Du er velkommen til at maile en kopi til mig
(zippet) med yderligere kommentarer, så skal jeg se, om der
kommer en idé eller to farende

Leo Heuser

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-02-03 13:17

"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arket er indrettet. Du er velkommen til at maile en kopi til mig
> (zippet) med yderligere kommentarer, så skal jeg se, om der

Jeg takker for tilbudet - 1 stk. regneark er afsendt
--
Peter J

Fra : Leo Heuser

Dato : 01-03-03 12:04

Forslag mailet.

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-03-03 07:29

> Forslag mailet.

Og forslag modtaget ... Og godkendt til UG med + og det hele
Tak igen
--
Peter J

Fra : Leo Heuser

Dato : 03-03-03 21:15

Velbekomme, Peter, og tak for karakterbedømmelsen