Outlook Ekspress
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 24-02-03 15:46

Kan man med en bærbar pc og med OE, tilslutte sig på et bibliotek for at få
vist hvordan man gemmer billeder i OE.
Skal det indbyggede modem så sættes op til det ??

På forhånd tak for et godt svar
Ingrid

Fra : Calle.

Dato : 24-02-03 21:40

Ingrid Bitsch wrote:
> Kan man med en bærbar pc og med OE, tilslutte sig på et bibliotek for
> at få vist hvordan man gemmer billeder i OE.
> Skal det indbyggede modem så sættes op til det ??

Jeg tror ikke bibliotekerne bruger modem, de kører nok alle over netkortet
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Leony

Dato : 25-02-03 11:30

"Ingrid Bitsch" <ifb@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man med en bærbar pc og med OE, tilslutte sig på et bibliotek for
> at få vist hvordan man gemmer billeder i OE.

Det er forklaret meget godt her:
http://www.dr.dk/orbitalen/debat/bedste/ugensraad/uge4201.asp

> Skal det indbyggede modem så sættes op til det ??

Hvis emailen med vedhæftninger er hentet, så skulle det ikke være
nødvendigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/