Hvilken....Bliver spillet tit i radioen
Fra : Charlotte & Torben J~

Dato : 24-02-03 09:28

hej!
Den anden da jeg kørte bil hørte jeg noget musik og de angav ikke hvem det
var. Jeg har siden prøvet at finde ud af det, forgæves. Min kone siger den
tit bliver spillet.

omkvæd er noget med....."I will walk 500 miles, well i will walk 500
miles......"

Det lyder som noget irsk haløjsa der er blevet peppet meget op.

nogen der kender den?

mvh

Torben

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-02-03 09:45

Charlotte & Torben Jørgensen wrote:
> [...]
> kone siger den tit bliver spillet.
>
> omkvæd er noget med....."I will walk 500 miles, well i will walk 500

Hmm. The Coors.. ?? De er ihvertfald irske..

Henrik..

Fra : RH

Dato : 24-02-03 16:22

"Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> wrote in

> Hmm. The Coors.. ?? De er ihvertfald irske..

Jeg har aldrig hørt om The Coors, men jeg kender en irsk gruppe ved navn
The Corrs.
De laver fremragende musik IMHO.

Mvh
RH.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-02-03 19:07

RH wrote:
> "Henrik Sørensen" <snurredk{REMOVE THIS}@phreaker.net> wrote in

> Jeg har aldrig hørt om The Coors, men jeg kender en irsk
> gruppe ved navn The Corrs.
> De laver fremragende musik IMHO.

Joooo deeett, mon ikke det er de samme vi snakker om.??

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Holm

Dato : 24-02-03 23:00

RH wrote in message <3e5a38a8$0$16094$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Jeg har aldrig hørt om The Coors, men jeg kender en irsk gruppe ved navn
> The Corrs.
> De laver fremragende musik IMHO.

Coors laver udmærkede øl... Musikken bør vi dog nok overlade til Corrs.

--
"There are two major products that come out of Berkeley: LSD and BSD. We
don't believe this to be a coincidence."

Fra : Lars Bernau

Dato : 24-02-03 09:50

In article <b3ckum$7sn$1@sunsite.dk>, tcj@ka-net.dk says...
> [...]
> miles......"
>
> Det lyder som noget irsk haløjsa der er blevet peppet meget op.

Kender ikke den version du snakker om, men nummeret de har nuppet, er
helt garanteret "500 Miles" skrevet af en fyr ved navn Reid. Der er
sikkert et utal af mennesker der har lavet den. Nogle af dem der (efter
min meming) har lavet de fedste versioner af nummeret er Lagerheads /
Neil Brophy (http://www.neilbrophy.com/) Det er godt nok irsk folk
musik udgaven, men den holder ganske ok.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Rundude

Dato : 24-02-03 10:18

hvis det er over P3 har de en oversigt over hvad de spiller time for
time....
se her på deres playlist...
http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp?program=5
mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : -V-

Dato : 24-02-03 10:35

> [...]
> kone siger den tit bliver spillet.
>
> omkvæd er noget med....."I will walk 500 miles, well i will walk 500

Glem alle de andre svar.
Det er selvfølgelig The Proclaimers' "I'm Gonna Be (500 Miles)", som du
tænker på.

Ikke sandt?

-V-

Fra : Charlotte & Torben J~

Dato : 24-02-03 11:22

Hej!

Jeg har fundet den du skriver det er - og det er lige præcis den! Den er
simpelthen for god!
tak for det.

-Torben

Fra : -V-

Dato : 24-02-03 11:44

Charlotte & Torben Jørgensen wrote:
> Jeg har fundet den du skriver det er - og det er lige præcis den! Den
> er simpelthen for god!
> tak for det.

No prob
Du er yderst velkommen.

-V-

Fra : Lé freak

Dato : 24-02-03 22:24

> Glem alle de andre svar.
> Det er selvfølgelig The Proclaimers' "I'm Gonna Be (500 Miles)", som du
> tænker på.

og jo de er irske brødre...

Fra : Lars Rindsig

Dato : 24-02-03 22:26

Lé freak wrote:

> og jo de er irske brødre...

Nej, de er skotske brødre. Tvillniger, endda.

Lars

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-02-03 23:43

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Nej, de er skotske brødre. Tvillniger, endda.
>
> Lars

Og meget grimme endda hehehe :)
Men hvad fanden det er stadig et fedt nummer :)

Rune aka B|aze

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 26-02-03 23:48

Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

> [...]

Craig og Charlie Reid voksede op i Edinburgh, Cornwall og Auchtermuchty (Fife). Og
jeg mener da at deres andet album hed Sunshine On Leith, så de går næppe hen og
bliver irske brødre.

Jeg hørte sangen først på hedengangne Radio Luxembourg, og gik derefter ud at købe
den. 35-40 kroner. Det var meget for mig dengang, men det var det værd syntes jeg.

>Nej, de er skotske brødre. Tvillniger, endda.

Det er de ihvertfald, de ser ens ud, og synger omtrent ens også.

......Lige så gammelt og godt som The Proclaimers er The Housemartins. Omend i en lidt
anden genre.

-breiler

Fra : Asta Nielsen

Dato : 24-02-03 15:01

> [...]
> miles......"
>
> Det lyder som noget irsk haløjsa der er blevet peppet meget op.

Hvis det er en sang der bliver spillet meget, så er det sansynligt at det er Vanessa Carlton.....men du har ikke rigtig angivet om
det er en mand/kvinde/gruppe der er tale om *S*

Venlig hilsen
Asta